واگذاری میزبانی اختتامیه کشوری جشنواره نوجوان سالم (یاریگران زندگی) به استان فارس

تهران (پانا) - در اجرای برنامه‌های کشوری وزارت آموزش و پرورش برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان، مسئولیت برگزاری مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم (یاریگران زندگی) به اداره کل آموزش و پرورش استان فارس محول شد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
واگذاری میزبانی اختتامیه  کشوری جشنواره نوجوان سالم (یاریگران زندگی) به استان فارس

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ در این راستا علاوه بر تشکیل دبیرخانه کشوری و دریافت آثار و مستندسازی آن و اعلام نفرات برتر و برگزیده کشوری همچنین برگزاری مراسم اختتامیه بخش کشوری با حضور نفرات برتر و منتخبین (دانش‌آموزی، همکاران فرهنگی، کانون یاریگران زندگی) در این مراسم مورد تقدیر و تشکر قرار می‌گیرد.

گفتنی است هرساله تعداد ۲۰۰۰ آثار برگزیده از استان‌ها به دبیرخانه کشوری ارسال می‌شود که بعد از داوری آثار به تعداد ۳۵۰ اثر برتر هدایا اهداء خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مراسم اختتامیه این جشنواره در تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

آغاز برنامه آموزش و توانمندسازی نیروهای حوزه پرورشی و فرهنگی استان‌ها و مناطق کشور

برنامه آموزش و توانمندسازی نیروهای حوزه پرورشی و فرهنگی استان‌ها و مناطق کشور از امروز (17 اردیبهشت) آغاز می‌شود.

بر اساس اولویت‌های به‌دست‌آمده از نیازسنجی کشوری از امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه، برنامه آموزش و توانمندسازی نیروهای حوزه پرورشی و فرهنگی استان‌ها به میزان ۵۰ ساعت و نیروهای همه مناطق کشور به میزان ۵۰ ساعت آغاز می‌شود.

این برنامه مدیران، معاونان مدارس، نومعلمان، دانشجومعلمان و نیروهای حوزه پرورشی و فرهنگی را پوشش می‌دهد.

گفتنی است برای برگزاری دوره‌ها فرم «د» جدید توسط استان تهیه خواهد شد و در متن به‌روزآوری سرفصل‌ها به تنوع‌بخشی در محتواها، روش‌های اجرا و مدیریت برگزاری دوره‌ها و شیوه‌های مختلف سنجش و ارزشیابی توجه خواهد شد.

تجهیز کتابخانه‌های مدارس کم‌برخوردار کشور همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب امسال

کتابخانه‌های مدارس کم‌برخوردار کشور همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب امسال تجهیز خواهند شد.

نمایشگاه کتاب تهران به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی ایران هرساله در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

موسسه فرهنگی منادی تربیت، طرح کتاب کلاس در قالب تجهیز کتابخانه‌های مدارس کم‌برخوردار کشور را به میزان ۷۲۰ کارتن به ارزش ۱۵ میلیون ریال و برای 3 مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم از ۳۰ ناشر معتبر کشور، تجهیز کرده و آماده ارسال است.

گفتنی است این امر همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب امسال انجام خواهد شد.

تاریخ برگزاری سی و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی(ره) خواهد بود که علاقه‌مندان می‌توانند در این نمایشگاه حاضر شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار