برگزاری اختتامیه جشنواره کشوری نوجوان سالم «یاریگران زندگی» به میزبانی شیراز

شیراز (پانا) - معاون مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره امور تربیتی آموزش وپرورش فارس گفت در آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره کشوری نوجوان سالم «یاریگران زندگی» از مجموع ۳۲۴۵ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره، صاحبان ۲۴۵ اثر برگزیده مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۳۸۷۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه جشنواره کشوری نوجوان سالم «یاریگران زندگی» به میزبانی شیراز

حسین حسن پور در آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره کشوری نوجوان سالم «یاریگران زندگی» به میزبانی شیراز، اظهار کرد: این جشنواره در طول سال تحصیلی جاری آغاز و شرکت کنندگان در چهار سطح مدرسه، منطقه، استانی و کشوری با هم به رقابت پرداختند.

وی از استقرار دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم در شیراز خبر داد و افزود: با برنامه ریزی ها انجام شده در راستای ترغیب دانش آموزان به فعالیت در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، حدود یکهزار و ۷۰۰ اثر منتخب از استان های سراسرکشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

حسن پور تصریح کرد: در این جشنواره، بیش از یک هزار و ۱۰۰ اثر دانش آموزی، ۳۰۰ اثر از معلمان و ۲۶۸ پروژه مدرسه ای حضور داشتند که در مجموع ۳ هزار و ۲۴۵ نفر در خلق این آثار، مشارکت داشتند.

دبیر برگزاری دوازدهمین جشنواره کشوری نوجوان سالم یاریگران زندگی در شیراز، ادامه داد: این جشنواره در رشته‌های؛ مقاله نویسی، ایده نویسی، روایت گری، عکاسی، روزنامه دیواری، نرم افزار چند رسانه ای، موشن گرافی، بازی های رایانه ای، خلق کاراکتر، فیلم کوتاه پویانمایی، فیلم داستانی، تئاتر و نمایش صحنه ای، نقاشی در گرایش های پاستل، مدادرنگی، گواش، آبرنگ، رنگ روغن، گرافیک، تصویرسازی و پوسترسازی و...،برگزار شده است.

وی گفت: در مراسم امروز، مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش به صورت مجازی حضور داشتند و سخنرانی کردند.

حسن پور افزود: در این آیین طی دو مرحله از ۲۴۵ نفر که حائز رتبه های اول تا سوم شدند مورد تشویق و تجلیل قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار