علیرضا محمد در گفت‌وگو با پانا:

پرسپولیس سخت‌ترین فینال را از پیکان برد

داوران به سختی برای پرسپولیس پنالتی می‌گیرند/می‌خواستند تمرکز بازیکنان را به هم بریزند

تهران (پانا) - بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است سرخپوشان سخت‌ترین فینال برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر را مقابل پیکان داشتند که توانستند با دست پر از زمین خارج شوند.

کد مطلب: ۱۳۶۹۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس سخت‌ترین فینال را از پیکان برد

علیرضا محمد در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به پیروزی دشوار پرسپولیس مقابل پیکان گفت: «قبل از اینکه در مورد بازی حرف بزنم، متأسفانه عده‌ای هر کاری کردند تا تمرکز بچه‌ها را به هم بریزند. واقعا قهرمان شدن به این شکل چه ارزشی دارد. آن موقع که آنها صدر بودند، سازمان لیگ و فدراسیون مشکل نداشت؟ تا صدر را دادند، به زمین و زمان گیر می‌دهند. ما آن موقع که ۸ امتیاز پیش بودیم و با اشتباهات سریالی داوران صدر جدول را از دست دادیم، واقعا این قدر شلوغ بازی در نیاوردیم. نمی‌دانم چرا فدراسیون با این بیانیه‌نویسی‌ها و تهمت‌ها برخورد نمی‌کند.»

وی افزود: «چقدر سر میزبانی بازی با پیکان جاروجنجال به پا کردند که خود تیم میزبان انجام نداد. وقتی خودشان این کار را کردند، عادلانه بود. وقتی نوبت پرسپولیس شد، عدالت زیر سوال رفت. این کارهای نخ‌نما شده واقعا جواب نمی‌دهد. این کارها را می‌کنند تا تیم پرسپولیس تمرکزش به هم بریزد و نتیجه نگیرد. آنها می‌دانند که در زمین بازی حریفش نمی‌شوند، در خارج زمین هر کاری می‌کنند تا تیم ما به هم بریزد.»

بازیکن پیشین پرسپولیس ادامه داد: «عصر دیروز فکر می کنم سخت‌ترین فینال تیم برای رسیدن به قهرمانی بود. پیکان تیمی جوان و یکدست دارد که واقعا خیلی خوب فضاها را می‌بستند. آنها با انگیزه و دونده بودند و صحبت‌هایی هم که قبل از بازی انجام شد، شیر شده بودند. نیمه اول باید به گل می‌رسیدیم اما توپ‌های ما گل نشد و مظاهری روز خوبی داشت. در چنین بازی‌هایی باید خیلی زود گل بزنید تا تیم حریف نتواند آن طور که دلش می‌خواهد بازی را پیش ببرد. پیکانیها چشم به ضد حمله داشتند و سعی می‌کردند از پشت دفاع پرسپولیس توپ بلند بفرستند. در یکی دو صحنه خطرناک ظاهر شدند اما خدا را شکر ناموفق بودند.»

علیرضا محمد گفت: «در نیمه دوم داور متاسفانه پنالتی واضح روی سعید صادقی را نگرفت. هم داور و هم کمک زاویه خیلی خوبی داشتند و می توانستند اعلام پنالتی کنند. متاسفانه داوران برای پرسپولیس خسیس بازی در می‌آوردند و خیلی سخت پنالتی می‌گیرند. اگر ما آن دقیقه گل می‌زدیم قطعا فشار از بازیکنان برداشته می‌شد و شاید می‌توانستیم بهتر بازی کنیم. الان اواخر لیگ است و داوران باید با وسواس بیشتری روی صحنه‌ها به خصوص محوطه جریمه قضاوت کنند.»

وی تاکید کرد: «پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. سروش از لحاظ فنی بازیکن خیلی خوبی است اما این هفته‌ها از آمادگی به دور است. نمی‌دانم چرا عالیشاه بیشتر بازی نمی‌کند. او از وقتی وارد زمین شد، بازی با سرعت بیشتری پیش رفت. این طور بازیکنان با تکنیک و سرعت خود می‌توانند خطاهای حساس بگیرند و تیم را از فشار خارج کنند.»

محمد در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: « حالا ما دو فینال پیش رو داریم و باید حتما بدون توجه به حواشی بیرونی فقط به بردن بازی گل گهر و نساجی فکر کنیم. توانایی بازیکنان ما بالاست و آنها با تجربه‌ای که دارند حساسیت را درک می‌کنند. انشالله بتوانیم در پایان فصل یک قهرمانی شیرین را جشن بگیریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار