آزادی از میزبانی پیکان - پرسپولیس کنار کشید؛ اتفاقی که فقط در فوتبال ایران رخ می‌دهد

تهران (پانا) - در فاصله چند ساعت تا شروع مسابقه دو تیم پیکان و پرسپولیس، مسئولان ورزشگاه آزادی در نامه‌ای به سازمان لیگ به بهانه تجهیز و مرمت ورزشگاه و البته عدم درخواست باشگاه پیکان، از میزبانی بازی حساس هفته بیست و هشتم کنار کشیدند.

کد مطلب: ۱۳۶۹۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
آزادی از میزبانی پیکان - پرسپولیس کنار کشید؛ اتفاقی که فقط در فوتبال ایران رخ می‌دهد

جنجال محل برگزاری دیدار پرسپولیس و پیکان همچنان ادامه دارد و هنوز مشخص نیست این بازی در چه استادیومی برگزار خواهد شد.

این بازی که از هفته بیست و هشتم لیگ برتر به میزبانی پیکان برگزار خواهد شد، قرار بود در استادیوم پاس قوامین شهرک اکباتان برگزار شود اما شورای تامین استان تهران با برگزاری این بازی در این مکان مخالفت کرد و بازی به استادیوم آزادی منتقل شد.

پس از این اتفاق باشگاه استقلال و سپاهان بیانیه‌هایی علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ منتشر کردند و حالا در فاصله چند ساعت تا برگزاری این بازی مهم، مدیریت استادیوم آزادی با انتشار نامه‌ای از برگزاری این بازی در این استادیوم سرباز زد.

گفته‌ می‌شود بیانیه ورزشگاه آزادی به دلیل این است که نگران دریافت کرایه ورزشگاه است و اینکه نمی‌داند کرایه برگزاری این بازی را باید از کدامیک از تیم‌های پرسپولیس یا پیکان بگیرد.

از قرار معلوم بخشی از این موضوع به دلیل عدم پرداخت پول از سوی باشگاه پیکان باز می‌گردد. همچنین نامه نگاری‌های مرتبط با برگزاری این بازی در ورزشگاه آزادی از سوی مدیران پیکان صورت نگرفته است تا عجیب‌ترین نحوه میزبانی از سوی این باشگاه در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگرانی که بدون شک پرسپولیسی هستند در هاله‌ای از ابهام باشد.

باشگاه پیکان برای برگزاری این بازی باید مبلغی معادل یک میلیارد و دویست میلیون تومان بابت برگزاری بازی و حق استفاده سازمان لیگ از تبلیغات محیطی پرداخت کند.

گفته‌ می‌شود با وجود مخالفت‌های ورزشگاه آزادی هیچ‌گونه تغییری در مکان برگزاری بازی امروز رخ نداده است. بنابراین بازی دو تیم تا این لحظه ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی با حضور ۱۵ هزار نفر برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار