نماینده مردم بجنورد در مجلس:

باید از دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت حمایت کرد

تهران (پانا) - نماینده مردم بجنورد در مجلس یازدهم گفت‌ وظیفه همه ‌است که از معلمان و مقام والای این دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت تقدیر کنند؛ معلمانی که در تمام سنگرها از نقش مهم و بارز تعلم در راه روشنگری جامعه حتی در دوران ایپدمی بیماری کرونا استفاده و به جهت همین ایفای نقش، جان خود را در راه علم و دانش فدا کردند تا عظمت این رسالت عظیم به نسل‌های آینده منتقل شود.

کد مطلب: ۱۳۶۷۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
باید از دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت حمایت کرد

‌متن پیام تبریک سیدمحمد پاک‌مهر نماینده مردم شریف شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان و عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز معلم به شرح زیر است:

«عارفان علم عاشق می‌شوند

بهترین مردم معلم می‌شوند

عشق با دانش متمم می‌شود

هرکه عاشق شد معلم می‌شود

تعلیم و آموزش انسان‌ها و بهره‌مندی همگان از تعالی خرد و اندیشه ناب از مهم‌ترین رسالت‌های یک معلم است و چه بسا که معلمان در تمام ادوار تاریخ به خوبی این نقش را ایفا کردند و این‌گونه آینده‌سازان این مرز و بوم الفبای زیستن و چگونه زندگی کردن را فرا گرفتند تا در راه توسعه این کشور بتوانند قدم‌های سترگ بردارند.

به پاس این ارزش‌های والا در وجود تمام معلمان چه زیبا گفته شده که معلمی شغل انبیاست زیرا آنان با سرودن آواز عشق ظلمات را از جامعه کنار گذاشته و نور انسانیت را به همه ارمغان داده‌اند.

‌سالروز شهادت آیت‌الله مطهری کسی که قلم‌اش در راه روشنگری اقشار مختلف جامعه و تربیت انسان‌ها به‌کار گرفته شد را باید ارج نهاد و چه بسا که همواره اندیشه‌های این بزرگ مرد تاریخ ایران زنده خواهد بود.

‌اینک وظیفه همه ماست که از معلمان و مقام والای این دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت تقدیر نماییم؛ معلمانی که در تمام سنگرها از نقش مهم و بارز تعلم در راه روشنگری جامعه حتی در دوران ایپدمی بیماری کرونا استفاده و به جهت همین ایفای نقش، جان خود را در راه علم و دانش فدا کردند تا عظمت این رسالت عظیم به نسل‌های آینده منتقل شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد علامه شهید آیت ا... مرتضی مطهری(ره) و نیز همه شهدای معلم، این ایام را به همه معلمان متعهد و وظیفه‌شناس استان تبریک گفته و موفقیت همگان را در ظل توجهات خاصه حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار