امام جمعه شهرستان قرچک، در بازدید از مدرسه استثنایی زنده‌یاد شهید منصوری:

نیازهای دانش‌آموزان مدرسه استثنایی باید به‌درستی برطرف شوند

قرچک (پانا) - امام جمعه شهرستان قرچک در بازدید از مدرسه استثنایی زنده‌یاد شهید منصوری این شهرستان، بر برطرف شدن نیازهای دانش‌آموزان مدرسه استثنایی تاکید کرد و گفت بعضی از خانواده‌ها در تامین حداقل نیازهای خود عاجز هستند، به همین دلیل این جلسه برگزار شد تا به نیاز آن‌ها توجه شود و خانواده‌ها از این دغدغه رها شوند.

کد مطلب: ۱۳۶۶۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
نیازهای دانش‌آموزان مدرسه استثنایی باید به‌درستی برطرف شوند

حجت الاسلام والمسلمین حجت‌اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک، در جلسه بازدید از مدرسه زنده یاد شهید منصوری ضمن تبریک هفته معلم، اظهار کرد: هفته معلم به علت برنامه‌های متنوعی که در تجلیل از مقام معلم دارد، به نام معلم نام‌گزاری شد و ما همیشه قدردان زحمات معلمانی هستیم که در مدارس استثنایی فعالیت می‌کنند.

وی ضمن تشکر از معلمانی که در این مدرسه با روحیه مضاعف انجام وظیفه می‌کنند، اظهار کرد: بازدید چند دقیقه‌ای از کلاس‌های مدرسه زنده‌یاد منصوری برای ما یک تنوع و عبرت بود، ولی برای آن‌هایی ک شبانه‌روز کار می‌کنند وضعیت، وضعیت خاصی است مخصوصا برای اولیای دانش‌آموزان شرایط بسیار سخت است.

اسماعیلی در ادامه افزود: مشکلات خانواده‌ها نسبت به اولیای دیگر دانش‌آموزان مضاعف است، متاسفانه اکثر خانواده‌ها وضعیت اقتصادی خوبی ندارند و حتی در حداقل نیازهای خود عاجز هستند، بعضی از خانواده‌ها به ما مراجعه می‌کنند به همین دلیل این جلسه برگزار شد تا به نیاز آن‌ها توجه شود و خانواده‌ها را از این دغدغه رها کنیم و کنارشان باشیم و باید نیازهای بچه‌های استثنایی در مدارس برطرف شوند.

امام جمعه شهرستان قرچک در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر پیگیری مصوبات این جلسه، مصوبه مهم‌تری را نیز داشته باشیم امسال در این موقعیت باید توجه به وضعیت فرهنگیان را در اولویت قرار داده و همچنین بزرگداشت هفته معلم متفاوتی را نسبت به پارسال داشته باشیم.

خبرنگار: آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار