دستگیری عامل اسیدپاشی در خیابان دامپزشکی تهران

تهران (پانا) - مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت از دستگیری عامل اسیدپاشی درخیابان دامپزشکی تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری عامل اسیدپاشی در خیابان دامپزشکی تهران

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد:‌ در ساعت ۱۰:۳۰ امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه وقوع یک فقره اسیدپاشی در محدوده خیابان دامپزشکی به کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی اعلام شد که با حضور ماموران و تایید خبر اولیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار عملیاتی تیم مشترک کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی و کارآگاهان اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در همان تحقیقات اولیه مشخص شد خانمی حدودا ۳۰ ساله، توسط یکی از بستگان نزدیک همسر خود مورد اسیدپاشی قرار گرفته است. با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات و اقدامات پلیسی در دستور کار ماموران پلیس تهران بزرگ قرار گرفت و با وجود متواری شدن متهم از محل ارتکاب جرم، مخفیگاه وی در منطقه جنت آباد تهران شناسایی شد.

در ادامه تنها با گذشت چند ساعت از اقدام به اسیدپاشی در ساعت امروز این فرد که حدود ۲۲ سال سن داشت، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در ادامه به نقل از سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که متهم در همان تحقیقات اولیه به اسیدپاشی با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد و پس از هماهنگی با مقام قضایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار