توزیع ۸۴۰ تن مرغ منجمد در آذربایجان‌شرقی

تبریز (پانا) - رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از توزیع ۸۴۰ تن مرغ منجمد در آخرین هفته ماه مبارک رمضان در استان برای تنظیم بازار خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۳۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۸۴۰ تن مرغ منجمد در آذربایجان‌شرقی

اکبر فتحی بیان کرد: برای ایجاد تعادل در بازار علاوه از مرغ گرم آماده طبخ که روزانه کشتار و عرضه می‌شود ۸۴۰ تن مرغ منجمد هم در آخرین هفته ماه مبارک رمضان در استان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: از این میزان ۴۲۰ تن مرغ منجمد در شهر تبریز و ۴۲۰ نیز در سایر شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

فتحی، قیمت مرغ منجمد در سردخانه پشتیبانی امور دام را هر کیلو ۴۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت فروش هر کیلو مرغ منجمد به مصرف کننده ۴۴ هزار تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه علاوه بر مراکز فوق مرغ منجمد از طریق غرفه‌های تعبیه شده در تبریز به نشانی‌های استاندارد، باغمیشه روبروی آتشنشانی، کمربندی میانی (میدان نیایش)، قراملک، ارم (آخر ۴۲ متری بازارچه انقلاب)، زعفرانیه، مارالان و شنب غازان (خیابان دامپزشکی) تبریز توزیع می‌شود، افزود: همچنین ۹ ماشین سیارِ آماده در محل‌هایی مثل جهاد کشاورزی و کارخانه‌ها آماده توزیع مرغ منجمد هستند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال و در ماه مبارک رمضان تا ۲۴ فروردین ماه ۱۳۰۰ تن مرغ منجمد در سطح استان آذربایجان شرقی توزیع شده است.

فتحی افزود: همچنین برابر هماهنگی‌های به عمل آمده به تامین ۳۴ تن گوشت گرم گوساله و گوشت گرم گوسفندی تنظیم بازاری و توزیع آن در استان در روز‌های اخیر اقدام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار