بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان کشور در رابطه با دعوت مردم شریف ایران به حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس

تهران (پانا) - سازمان بسیج فرهنگیان کشور در  محکومیت هتک حرمت به مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌های غاصب و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و آرمان‌های قدس شریف، بیانیه‌ای را در خصوص دعوت از مردم شریف ایران برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان کشور در رابطه با دعوت مردم شریف ایران به حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس

متن بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان به شرح زیر است؛

نگذارید قضیّه‌ فلسطین و قدس شریف و مسئله‌ مسجدالاقصى به دست فراموشى سپرده بشود؛ آنها [سرویس‌هاى جاسوسى آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستى ]این را می‌خواهند.

امام خامنه ای (مد ظله العالی) ۱۳۹۳/۰۹/۰۴

در مقطع کنونی در حالی به استقبال روز قدس می‌رویم که امیدهای دشمن به یاس و یاس مومنان به امید بدل گشته است. درگذشته بحران امنیتی اسرائیل مقابله با فلسطینیان بود ولی امروز سرزمین‌های اشغالی صحنه رویارویی جریانی است که می‌خواهد در برابر تمامیت‌خواهی جریان دیگر صهیونیستی ایستادگی کند فلذا رژیم کودک‌کش صهیونسیتی با تلخ‌ترین و پیچیده‌ترین بحران سیاسی و اجتماعی و امنیتی خود روبرو شده است و حوادث اخیر نویدبخش این واقعیت است که برگزاری روز جهانی قدس و بازخوانی پرونده فلسطین، به بار نشسته و امروز به آزادی قدس و فلسطین از هر زمان دیگر نزدیک‌تر هستیم.

روز جهانی قدس امسال روز اعلام پایان پیمان آبراهامی است که به ابتکار قاتل شهید قدس و رئیس‌جمهور وقت آمریکا نام‌گذاری شده بود اما در حال حاضر فلسطین از مکان امن وعده شده به مهاجران غاصب یهودی به مکانی بی‌ثبات و میدانی برای درگیری شدید نیروهای غاصب صهیونیستی با مردم و جوانان بی‌دفاع فلسطینی در تمامی بیست و هفت هزار کیلومتر مربع اراضی اشغالی مبدل شده است.

جامعه بزرگ فرهنگیان کشور در سالروز شهادت مولی‌الموحدین امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه السلام، ضمن تجدید عهد با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشان و شهیدان انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر حکیم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) ضمن محکومیت شدید هتک حرمت صهیونیست‌های غاصب به قبله اول مسلمین جهان، اعلام می‌داریم که مقاومت تنها گزینه موجود در برابر اشغالگری و سبوعیت جنایتکاران و نماد صبر الهی درصحنه‌های سخت است.

مقاومت یعنی ایستادگی شجاعانه در قلب مخاطرات از طرف مردان و زنانی که صاحبان قلب‌های مطمئن در وسط میدان هستند که با تکیه بر صبر و نصر وثبات قدم در حال ساخت قدرتی روح‌بخش و امیدافکن و درهم شکننده دشمنان مبدل شده‌اند.

ما بسیجیان پیرو رهبری پدیدار شدن فروپاشی درونی جامعه صهیونیستی و آشفتگی و هرج و مرج سیاسی در رژیم کودک‌کش که مورد اعتراف رژیم قرار گرفته است را نشان از عجله برای اضمحلال این رژیم جعلی می دانیم و سرافرازانه اعلام می‌داریم که با تاسی به مولی‌الموحدین امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) در راه یاری به مظلومان و ادای تکلیف شرعی و انسانی خود از هرگونه حمایتی از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین دریغ نکرده و در این راه بار دیگر دوشادوش ملت قهرمان ایران با حضور آگاهانه خود در راهپیمائی روز قدس خط بطلانی بر تمامی دسیسه‌های استکبار جهانی کشیده و ان‌شاءالله به‌زودی با اضمحلال رژیم سست عنصر و عنکبوتی صهیونیستی در قدس افطار خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار