مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خراسان‌رضوی:

پژوهشگران بسیجی خراسان رضوی، در تولید مقالات علمی جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان رتبه اول را کسب کردند

مشهد (پانا) - مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خراسان‌رضوی گفت پژوهشگران بسیجی استان خراسان‌رضوی، در تولید مقالات علمی جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان سراسر کشور، از نظر کیفیت و تعداد مقالات برتر، موفق به کسب رتبه اول شدند.

کد مطلب: ۱۳۶۰۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
پژوهشگران بسیجی خراسان رضوی، در تولید مقالات علمی جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان رتبه اول را کسب کردند

مهدی بهرامی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خراسان رضوی گفت: جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش شکل گرفته است که ریاست این جشنواره را در استان خراسان رضوی، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بر عهده داشته و دبیری آن با اینجانب بوده است.

وی ادامه داد: این جشنواره، در دو محور برگزار شده است که محور اول ویژه عموم فرهنگیان و فعالین عرصه تعلیم و تربیت و محور دوم ویژه هیئت‌های اندیشه ورز شبکه علمی بسیج فرهنگیان بود و در حوزه چگونگی تحقق عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر و راهکارهای تحول در امور فرهنگی و پرورشی و دیگر حوزه‌ها، آثار و مقالات خواسته شده ارسال شد.

وی افزود: استان خراسان رضوی، در هر دو محور در موضوع صیانت از شأن و منزلت معلم نماینده داشت و راهکارهایی که می‌تواند منجر به تحول و پیشرفت در مدرسه شود نیز از موضوعات مقالات و پژوهش‌های ارسالی بود.

بهرامی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، موضوع مقالات در مورد نیروی انسانی، فضای آموزشی، محتواهای آموزشی، آسیب شناسی امور پرورشی و فناوری نوین در حوزه پرورشی بود و اندیشه ورزان شبکه علمی بسیج به موضوع نقش قوای سه‌گانه، حوزه‌های علمیه، آموزش و پروش و خود معلمان در زمینه صیانت از شأن و منزلت معلم پرداختند.

وی گفت: از بین ۷هزار مقاله ارسال شده، نزدیک به ۸۰۰ مقاله از استان خراسان رضوی بوده است که از نظر کیفیت و تعداد مقالات برتر مقام اول کشوری را استان خراسان رضوی کسب کرده است.

وی اشاره کرد: پژوهشگر بسیجی آقای محمدی، رتبه دوم از شهرستان قوچان، پژوهشگر بسیجی آقای نامدار و صابری، رتبه دوم از شهرستان رشتخوار، پژوهشگر بسیجی خانم شایقی، رتبه سوم از تبادکان و نیز کسب رتبه سوم کشوری هیئت‌های اندیشه ورز از شهرستان مه ولات رتبه‌های برتر این جشنواره از استان خراسان رضوی بودند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خراسان رضوی در پایان گفت: هفدهمین دوره جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان کشور با حضور پژوهشگران فرهنگی از سراسر کشور، در راستای تربیت مهارت محور در مدار توسعه تولید دانش بنیان باتوجه به شعار سال ۱۴۰۱ و علم و پژوهش در راستای تربیت اسلامی، برگزار شده بود.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار