با هدف تحقق تربیت اجتماعی و توسعه و بهبود فعالیت‌های دانش‌آموزی برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی دانش‌آموزان منتخب سازمان دانش‌آموزی شهر تهران  

تهران (پانا) - جلسه هم‌اندیشی دانش‌آموزان منتخب مجلس دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا شهر تهران، با هدف تحقق تربیت اجتماعی، توسعه و بهبود فعالیت‌های دانش‌آموزی در سالن شورای اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم‌اندیشی دانش‌آموزان منتخب سازمان دانش‌آموزی شهر تهران  

نشست هم اندیشی دانش آموزان منتخب شهر تهران با حضور محمد خزائی؛ رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران، دانش آموزان منتخب دوره یازدهم مجلس دانش آموزی، دانش آموز خبرنگاران منتخب خبرگزاری پانا، دانش آموزان پیشتاز و مربیان منتخب اردوهای دانش آموزی و کارشناسان این سازمان، برگزار شد.

محمد خزائی؛ رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران در این جلسه هدف از ایجاد اتاق فکر سازمان دانش آموزی را در سال جدید، توسعه و بهبود فعالیت های دانش آموزی دانست و تاکید کرد: در راستای تحقق تربیت اجتماعی، در این گروه خلاقیت ها و پیشنهادات دانش آموزان در امور اجرایی به کار بسته می شود زیرا دانش آموزان باید نحوه مطالبه گری را تمرین کنند و این گروه بستری مناسب برای این امر است.

در ادامه، دانش آموزان منتخب به بیان نقطه نظرات خود پیرامون فعالیت های دانش آموزی در طول سال گذشته پرداختند و مسئولین نیز جوابگوی دانش آموزان بودند.

پس از اتمام جلسه هم اندیشی، اعضای حاضر جهت بازدید از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، به مصلی امام خمینی (ره) اعزام شدند و پس از بازدید از غرفه های مختلف در حوزه مسائل قرآنی، از غرفه آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی دیدن کردند و پس از نماز جماعت و ضیافت افطار؛ این نشست اردویی به اتمام رسید.

*دانش آموز خبرنگار: فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار