در جلسه اتاق اندیشه‌ورز شهر تهران مطرح شد:

نقطه قوت آموزش و پرورش در مقابله با جنگ رسانه‌ای، تربیت دانش‌آموز خبرنگاران است

تهران (پانا) - در جلسه اتاق اندیشه‌ورز سازمان دانش‌آموزی شهر تهران، از تربیت خبرنگار دانش‌آموزان به عنوان نقطه قوت در مقابله با جنگ رسانه‌ای یاد شد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نقطه قوت آموزش و پرورش در مقابله با جنگ رسانه‌ای، تربیت دانش‌آموز خبرنگاران است

جلسه اتاق اندیشه ورز دانش‌آموزان منتخب سازمان دانش آموزی شهر تهران، با هدف تحقق تربیت اجتماعی، توسعه و بهبود فعالیت‌های دانش‌آموزی در سالن شورای اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

عباس کیوانلو؛ کارشناس سازمان دانش آموزی ضمن ابراز امیدواری در زمینه تشکیل جلسات و نیز استفاده از توان دانش آموزی بیان کرد: تشکیل این جلسات، حداقل به صورت ماهیانه و ارتباط بیش از پیش با دانش آموزان و مربیان آنها یکی از موضوعاتی است که می بایست به آن توجه لازم صورت گیرد و این جلسات به صورت منظم برگزار شود.

وی با اشاره به کسب رتبه اول پانای شهر تهران در سطح کشوری ضمن تبریک به خبرنگار دانش آموزان و رابطین پانای تهران اظهار کرد: امید است در سال پیش رو این رتبه تکرار شود و ما در شهر تهران موفق به اطلاع رسانی به هنگام و محتوای آگاهی بخش مختص به دانش آموزان را داشته باشیم.

کیوانلو همچنین با بیان اهمیت فعالیت در حوزه رسانه و خبر افزود: باید توجه داشته باشیم که جنگ این روزها جنگ رسانه است. بنابراین باید شفافیت سازی رسانه ای وجود داشته باشد. هر اندازه که ما بتوانیم دانش آموزان را در این زمینه فعال کنیم و با اجرای دوره های خبرنگاری و رسانه آنان را در زمینه درک خبر و منشاء آن هوشمند کنیم، می‌توانیم یک نقطه قوت در این جنگ رسانه ای باشیم. آموزش و پرورش دستگاهی است که خود خبرگزاری رسمی به نام پانا دارد و این رسالت ماست که آن را به دانش آموزان نشان دهیم.

کیوانلو در پایان صحبت های خود به حضور دانش آموزان در جشنواره مفاخر سازمان دانش آموزی اشاره کرد.

در پایان منصوره اختری؛ کارشناس حوزه فعالیت های دانش آموزی، ضمن اشاره به قالب اصلی محتواهای جشنواره مفاخر، به دانش آموزان عضو اتاق اندیشه ورز شهر تهران گفت: سازمان دانش آموزی با توجه به رسالت فرهنگی، تربیتی، اجتماعی و معرفتی خود، جشنواره مفاخر را در سطح کشور برگزار کرده است. آثار ارسالی این جشنواره روایتگری دانش آموزان در مدت زمان 5 دقیقه به همراه فایل پیوست به صورت بروشور یا فایل است که در این آثار دانش آموزان روایتگر، یکی از مشاهیر و مفاخر را معرفی می‌کنند.

دانش آموز خبرنگار: آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار