معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی تاکید کرد:

ضرورت فعال‌سازی آموزش‌دهندگان غیرفعال سنوات گذشته در سامانه سوادآموزی

بیرجند (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش وپرورش خراسان جنوبی گفت باتوجه به کمبودآموزش‌دهنده موردنیازو درراستای فرآیند فعالیت‌های سوادآموزی،آموزش‌دهنده‌هایی که درسنوات گذشته با سوادآموزی همکاری داشته و هم‌اکنون غیرفعال هستند فعال می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۶۱۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت فعال‌سازی آموزش‌دهندگان غیرفعال سنوات گذشته در سامانه سوادآموزی

مهدی احمدنژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: این افراد باید دارای مدرک فوق دیپلم و بالاتر بوده و حداکثر سن آنها ۴۰ سال باشد که به ازای هر فرزند یک سال اضافه می شود.

وی، با بیان این که همکاری این افراد برای یک دوره،با سوادآموزی در سنوات گذشته، الزامی است، عنوان کرد: همچنین باید، در آن سال سوادآموز قبول شده داشته باشند و اطلاعات فرد در سامانه سوادآموزی ثبت شده باشد و بعد از ورود به سامانه نسبت به به‌روز رسانی مدرک تحصیلی اقدام کنند.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش خراسان جنوبی، بر دریافت نام کاربری و رمز ورود از سامانه سوادآموزی، توسط متقاضیان تأکید کرد و افزود: پس از دریافت نام کاربری و رمز ورود، در قسمت پالایش سامانه، افرادی به متقاضی معرفی می شوند که باید با مراجعه به آنها نسبت به بارگذاری مدارک ایشان دال بر بی سوادی، یا باسوادی اقدام کرده و مدراک معتبر در سامانه بارگذاری کنند.

این مقام مسئول در حوزه سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی اذعان کرد: پس از انجام فرآیند پالایش، مدارک از سوی شهرستان، استان و سازمان نهضت سوادآموزی تأییدشده و برای هر مدرک معتبر،2 امتیاز مثبت و برای هر مدرک نامعتبر و مخدوش۱۰ امتیاز منفی به متقاضی تعلق می گیرد.

شایان ذکر است، افراد واجد شرایط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سوادآموزی شهرستان محل زندگی شان مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار