امام جمعه ملارد:

ماه رمضان، فرصت طلایی بیدار شدن از خواب غفلت است

ملارد(پانا)- امام جمعه ملارد در خطبه‌های نماز جمعه ماه مبارک رمضان را فرصتی طلایی برای بیدار شدن افراد از خواب غفلت خواند.

کد مطلب: ۱۳۶۱۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ماه رمضان، فرصت طلایی بیدار شدن از خواب غفلت است

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خوبانی، امام جمعه شهرستان ملارد، در خطبه‌های نماز جمعه ماه مبارک رمضان بیان کرد: این ماه فرصت بسیار خوبی برای بدست آوردن تقوای الهی و بیدار شدن از خواب غفلت است.

وی ادامه داد: شب قدر فرصت طلایی و بینظیر برای جبران گذشته است، شب‌های قدر را باید قدر بدانیم، تلاش کنیم تا کارنامه خوبی از بهترین تقدیرها برای امضا حضرت ولی‌عصر(عج) آماده کنیم.

خوبانی افزود: مهم‌ترین عمل در شب قدر تفکر است، زیرا یک ساعت فکر کردن بهتر از هفتاد سال عبادت است، شب‌های قدر را از با فضیلت‌ترین اعمال مباحثات علمی دانستند.

امام جمعه ملارد تأکید کرد: هدف از آفرینش ما انسان‌ها این است که اندیشه کنیم و از خواب غفلت بیدار شویم، اندیشه کنیم که برای زندگی ابدی خود چه باید بکنیم و باید بنگریم که در انتها چه چیزی تحویل امام زمان( عج) می دهیم.

وی با اشاره به سخنان رسول اکرم(ص) گفت: سرآمد همه خطاها و اشتباهات به دلیل دوستی و محبت به دنیا است، دنیاطلب همه چیز را از زاویه‌‌ دوستی به دنیا نگاه می‌‌کند حتی کارهای خوب خود را، دنیاطلب هر کار شایستهای که انجام می‌‌دهد رنگ دنیاطلبی دارد، لذا دنیاطلبی سرآمد همه‌‌ گناهان است، خداوند بهترین دارو برای رهایی از دنیاطلبی را یاد کردن مرگ دانسته، زیرا یاد کردن لحظه مرگ دوستی و دنیاطلبی را از شما دور می‌‌کند.

دانش‌آموز خبر‌نگار: فاطمه نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار