مسئول امور بانوان فرمانداری خبر داد:

سلام نومهمانان به خداوند در جشن روزه‌اولی‌های روستای قبچاق ملارد/ فیلم

ملارد (پانا) - مسئول امور بانوان فرمانداری ملارد از برگزاری جشن بندگی خدا برای نومیهمانان روستای قبچاق خبر داد و هدف از اجرای این طرح را سلام نومهمانان به خداوند و ترغیب روزه اولی‌ها به آداب فرائض دینی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
سلام نومهمانان به خداوند در جشن روزه‌اولی‌های روستای قبچاق ملارد/ فیلم

فاطمه حاجی‌زاده، مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان فرمانداری ملارد در خصوص برگزاری جشن بندگی خدا برای نومیهمانان روستای قبچاق گفت: فرشته‌های نومکلف، ماه رمضان امسال را برای نخستین بار روزه گرفتند تا همراه پدر و مادر خود به عبادت خدا و اطاعت از دستورات او بپردازند و از فیوضات معنوی و روحانی این ماه پربرکت بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: در این رویداد باشکوه تلاش شد با شگفتانه‌ای از ۲۱ فرشته روزه‌اولی روستای قبچاق با حضور مسئولین بخشداری، دهیاری، شورا و مدیر مدرسه و اهدای کیک و هدایای ویژه در منزل، تقدیر و تجلیل شود تا طعم شیرین اطاعت از اوامر خدا برایشان ماندگار شود.

حاجی‌زاده افزود: این اقدام در راستای ترغیب و تشویق نوجوانان روزه‌دار و تکریم و ترویج معروف روزه‌داری در بخش مرکزی ملارد روستای قبچاق با رویکرد فرهنگسازی تربیتی انجام شد، چرا که روزه گرفتن از عباداتی است که موجب تثبیت اخلاص در انسان می‌شود و تمرینی است تا نفس خود را با خودداری از آنچه همیشه مباح است بیازماییم تا قدرت پرهیز از محرمات و مقابله با گناه را پیدا کند و روح و جان را صیقل دهد.

در ادامه ویدیویی از این برنامه معنوی و فرهنگی ارائه می‌شود.

دانش‌آموز خبر‌نگار: فاطمه ملکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار