امام جمعه شهرستان کلات:

موضوع تربیت دغدغه اصلی جامعه است

کلات (پانا) - امام جمعه شهرستان کلات گفت تربیت دغدغه اصلی امروز جامعه است و از تمامی زحماتی که در مجموعه پرتلاش آموزش و پرورش صورت گرفته تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
موضوع تربیت دغدغه اصلی جامعه است

امام جمعه شهرستان کلات در ادامه دیدار نوروزی با مدیر دستگاه تعلیم و تربیت کلات ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان بیان کرد: تمامی زحماتی که در مجموعه پرتلاش آموزش و پرورش صورت گرفته جای تقدیر دارد و این نشان از همت مضاعف مدیریت و مجموعه وسیع دستگاه تعلیم و تربیت است.

حجت الاسلام والمسلمین محسن تسلیخ افزود: کسب توفیقات و افتخارات، مسیر پیش رو را مشکل‌تر خواهد کرد. امیدواریم در سال جدید نیز شاهد بدست آوردن توفیقات بیشتری توسط فرهنگیان، دانش آموزان و مجموعه ستادی باشیم.

امام جمعه شهرستان گفت:خدا را شاکریم نگاه مسئولین به آموزش و پرورش مثبت و متعالی است، چرا که نیاز شهرستان در حوزه تعلیم و تربیت بیشتر از سایر جاهاست و باید به آن توجه ویژه کرد.

امام‌ جمعه شهرستان کلات، دغدغه اصلی امروز جامعه را "تربیت" دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه متولی اصلی امر "تربیت" آموزش و پرورش است، باید در کنار آموزش، مهارت آموزی و تربیت در عمل نیز به جد دنبال شود.

وی گفت: اقدامات ما باید در زندگی یک فرد در جامعه به عینه مشاهده شود، ضرورت جامعه این است فردی که در اختیار شماست باید از همه جنبه ها و در تمامی زمینه ها تربیت شود و این یک کار ارزشمند و اساسی است.

حجت الاسلام والمسلیمن محسن تسلیخ در‌ پایان عنوان کرد: امیدواریم در آینده و در سطح جامعه اتفاقات خوبی رقم خورده و برنامه های درخور و ارزشمندی اجرا شود و ما نیز در نهاد امام جمعه همچون همیشه در کنار این دستگاه مهم و پهن پیکر خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار