مدیر آموزش و پرورش کلات:

بیانات نوروزی رهبر انقلاب بسیاری از موضوعات را برای ادامه مسیر ما در آموزش و پرورش روشن کرد

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات گفت بیانات نوروزی رهبر انقلاب بسیاری از موضوعات را برای ادامه مسیر در آموزش و پرورش روشن کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بیانات نوروزی رهبر انقلاب بسیاری از موضوعات را برای ادامه مسیر ما در آموزش و پرورش روشن کرد

رمضان پروانه، مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات با حجت الاسلام والمسلمین محسن تسلیخ امام جمعه شهرستان دیدار و پیرامون برنامه های اجرایی سال جدید به گفتگو پرداختند.

رمضان پروانه در این دیدار به بیانات نوروزی مقام معظم رهبری اشاره و تشریح کرد: بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در سال جدید بسیاری از موضوعات را برای ادامه مسیر راه ما در آموزش و پرورش روشن تر کرد و ابعاد تحول را به گونه دیگری تببین کرد. امیدواریم بر اساس این بیانات و سند تحول بنیادین بتوانیم برای سال جدید در دستگاه تعلیم و تربیت برنامه ریزی کنیم.

وی همچنین به ارائه گزارشی از اقدامات و توفیقات بدست آمده و صورت گرفته در حوزه های عمرانی، آموزشی و پرورشی پرداخت و تشریح کرد: دانش آموز محوری تمامی برنامه های در دستور کار دستگاه تعلیم و تربیت یکی از اقدامات خوبی بود که همکاران ما در طول سال تحصیلی پیگیر آن بوده و بنا داریم از ظرفیت این عزیزان در تمامی مناسبت های ملی و مذهبی، آیینی و... استفاده کنیم، چرا که اعتقاد داریم دانش آموزان باید از هم اکنون نقش خود را در جامعه پیدا تا در آینده دچار مشکل نشوند.

این مقام مسئول گفت:موضوع مهم "تربیت" یکی دیگر از مباحثی است که در سند تحول بر آن تاکید ویژه ای شده است، در دستگاه تعلیم و تربیت نباید از "تربیت" غافل شد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت تصریح کرد: در حوزه آموزش نیز در سالی که گذشت افتخارات و توفیقات بسیار خوبی طبق بررسی ها و شاخص ها به دست آمد که این نشان از همراهی و همفکری مجموعه دارد.

پروانه از گاز کشی اکثریت مدارسی که گاز به محدوده آن رسیده خبر داد و افزود: در حوزه عمرانی بیشترین فضای سنگی و کانکس را شهرستان کلات دارا بود که با پیگیری های صورت گرفته توانستیم بسیاری از این فضاها را اصلاح و جایگزین کنیم و دانش آموزان از بناهای مستحکم، جدید و استاندارد برخوردار شوند و در روستاهایی که از نعمت گاز برخوردار شده اند ما نیز به همین موازات، اکثر مدارس گاز کشی شد و در این مورد خیرین عزیز نیز پای کار آمدند تا با مشارکت آنان بتوانیم سیستم های گرمایشی قدیمی و نفتی را به سیستم گازی و بروز تبدیل و مجهز کنیم.

وی اظهار کرد: موضوع زیارت اولی ها را در دستور کار داریم تا به امید خدا پس از شناسایی دانش آموزان و خانواده هایی که توفیق زیارت حرم مطهر رضوی را نداشته اند با مشارکت خیرین این مهم را نیز رقم بزنیم تا خاطره خوشی در ذهن این عزیزان به یادگار بماند.

برگزاری محفل انس با قرآن،حفظ ارزش ها، یادواره شهدا، تکریم محسنین و ایتام، کمک به دانش آموزان بی بضاعت، برپایی نماز جماعت در مدارس و... از موضوعاتی حوزه‌ پرورشی بود که این مقام مسئول در پایان این دیدار گزارشی پیرامون آنها ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار