عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با پانا:

استقرار بانک کشاورزی در بخش دودانگه مطالبه جدی مردم است

ساری (پانا) - نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت سازمان جهاد کشاورزی به عنوان سیاست‌گذار مقوله کشاورزی باید روش‌های نوین آبیاری را اجرایی کند تا مشکل کمبود آب حل و فصل شود لذا بانک کشاورزی باید در بخش دودانگه مستقر شود و این مطالبه جدی مردم این بخش است.

کد مطلب: ۱۳۵۸۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
استقرار بانک کشاورزی در بخش دودانگه مطالبه جدی مردم است

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار پانا با بیان اینکه انقلاب اسلامی خدمات شایسته‌ای اعم از آب و برق، گاز به مردم ارائه داده است و قابل قیاس با گذشته نیست، اظهار کرد: این خدمات دلیل نمی‌شود که دولت‌های بعد از انقلاب به بسیاری از سوالات پاسخ ندهند چرا که یک زمانی جمعیت دودانگه ۲۰ هزار نفر بوده است ولی در حال حاضر ۸ هزار نفر است که این اتفاق معنا دارد.

زارعی ادامه داد: بخش دودانگه یکی از پر آب‌ترین نقاط استان است که چشمه شیرین‌رود یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های این بخش است و باید زیرساخت‌های لازم جهت ایجاد اشتغال را فراهم کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بخش قابل توجهی از اراضی کشاورزی در بخش دودانگه و چهاردانگه به گندم‌زار تبدیل شده است که می‌تواند خبر خوبی برای مردم این منطقه باشد.

نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش دودانگه ظرفیت اجرای جاده گردشگری بین‌المللی به دو استان سمنان و تهران را دارد که در سفر استانی دولت نهم مصوب شده است و انتظار داریم از سوی مدیریت ارشد استان این طرح مهم پیگیری شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بخش دودانگه به‌رغم ایجاد شهرک صنعتی اما سرمایه گذاران رغبتی برای سرمایه گذاری ندارند که نیازمند اعمال مشوق‌هایی در حوزه مالیات و زمین هستیم تا شاهد تحول اقتصادی در این بخش باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار