مردم به توصیه‌های نوروزی پلیس درباره سفرها و تغییرات جوی توجه کنند

تهران (پانا) - معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا تاکید کرد هموطنان اطلاع رسانی پلیس در خصوص وضعیت جاده‌ها را مد نظر قرار دهند و با توجه به وضعیت جوی در محورهای شمالی و غربی از سفر به این مناطق خودداری کنند.

کد مطلب: ۱۳۵۸۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مردم به توصیه‌های نوروزی پلیس  درباره سفرها و تغییرات جوی توجه کنند

سرهنگ سیروس حسن‌زاده گفت: همکاری بیش از پیش مردم با پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می تواند نتیجه ای ثمربخش به همراه داشته و منجر به کاهش تلفات و جان باختگان حوادث رانندگی در نوروز امسال شود.

وی اظهار داشت: باتوجه به پیش بینی بارش باران در کشور به ویژه در استان های شمالی، نیاز است هموطنان عزیز آمادگی و برنامه ریزی لازم برای شرایط غیرمعمول ترافیکی و جوی را داشته باشند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های اصلی پلیس، ایمنی در سفر و تصادفات جاده ای است، ادامه داد: مجموعه پلیس راهور و پلیس راه فراجا در تمام معابر شهری و برون شهری در خدمت مردم هستند و از مردم عزیز هم می خواهیم که در این ایام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه بیشتری داشته باشند.

وی ضمن تاکید بر اینکه سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه، 4 عامل اصلی تصادفات در ایام پر ترافیک جاده ای کشور است، تصریح کرد: رانندگان عزیز اطلاع رسانی پلیس در خصوص وضعیت جاده ها را مد نظر قرار دهند و با توجه به وضعیت جوی در محورهای شمالی و غربی از سفر به این مناطق خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار