رئیس جمعیت هلال احمرالبرز در گفت‌وگو با پانا:

10 پایگاه ثابت امداد و نجات در محورهای مواصلاتی البرز جهت خدمت به مسافران نوروزی برپا است

کرج (پانا)- رئیس سازمان جمعیت هلال احمر البرز;گفت امسال هم جمعیت هلال احمر استان البرز با طرح ملی خدمات امداد و نجات و بشردوستانه 10 پایگاه امداد و نجات در محورهای مواصلاتی البرز جهت خدمت به مسافران و گردشگران نوروزی ایجاد کرده است.

کد مطلب: ۱۳۵۸۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
10 پایگاه ثابت  امداد و نجات در محورهای مواصلاتی البرز جهت خدمت به مسافران نوروزی برپا است

محمد باقر خلفی رئیس جمعیت هلال احمر استان البرز در گفت و گو با پانا بیان کرد: «مثل هرسال امسال هم جمعیت هلال احمر استان البرز با طرح ملی خدمات امداد و نجات و بشردوستانه در نوروز سعی کرده در کنار رهگذران مسافران، گردشگران و عزیزان باشد که اتراق و یا عبور می کنند. »


وی افزود:« در حوزه امداد و نجات ۱۰ پایگاه ثابت و ۵ پست موقت در خدمت عزیزان در محور های مواصلاتی البرز هستند. »

خلفی اضافه کرد: « در ۱۱ ایستگاه جوانان که متشکل از دانش آموزان عزیزی است که به عنوان بشردوستان جوان و سفیران هلال احمر می باشند مسافران و گردشگران را راهنمایی می کنند و در فضا های مختلف مثل فضا های فرهنگی فضای دوستدار کودک خیمه های نماز و اجرای برنامه های فرهنگی در خدمت عزیزان می باشند. »

وی گفت :« علاوه بر آن، ۱۱ دوچرخه سوار در قالب تیم های سحاب یا همان سامانه حمایت های امدادی و بشردوستانه که در تفرج گاه ها، پارک ها با پیام های حفظ محیط زیست در کنار هموطنان هستند سعی می کنند در رابطه با مسائل حفظ اقلیم و حفظ محیط زیست داشته باشند. »

رئیس جمعیت هلال احمر البرز در پایان خاطر نشان کرد: « انشالله سال جدید سالی ‌پربار و پربرکت و پر از شادی و شادابی برای همه هم وطنان عزیزمان باشد و همچنین سالی بدون حادثه داشته باشیم. »

دانش آموزخبرنگار:امیر رضا خروطی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار