اختصاص ۲۸۰۰ میلیارد ریال به تعمیر بالگردهای جمعیت هلال احمر

تهران (پانا) - هیات وزیران به پیشنهاد وزارت کشور مبلغ ۲۸۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز و بازآمد (اورهال)، تقویت، تعمیر، نگهداری و راهبری بالگردهای جمعیت هلال احمر اختصاص داد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۲۸۰۰ میلیارد ریال به تعمیر بالگردهای جمعیت هلال احمر

تخصیص این اعتبار که در جلسه هفتم اسفند ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران به تصویب رسیده بود، ۲۸ اسفند ماه با امضای محمد مخبر معاون اول رییس جمهور به دستگاههای اجرایی ابلاغ شده است.

بر اساس این مصوبه و به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مبلغ ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به صورت تملک دارایی‌های سرمایه‌ای از محل منابع بند (م) ماده (۲۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) ـ مصوب ۱۳۹۳ـ ، به منظور تجهیز و بازآمد (اورهال)، تقویت، تعمیر، نگهداری و راهبری بالگردهای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اختصاص می یابد.

مبلغ یاد شده برای پیشگیری، آمادگی و مقابله با حوادث، سوانح و بحران ها در اختیار جمعیت مذکور قرار می گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز موظف شده است گزارش عملکرد این تصویبنامه را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان های برنامه و بودجه کشور و مدیریت بحران کشور ارسال نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار