ناظر ستاد اسکان وزارت آموزش و پرورش:

مشکلات مالی نمی تواند مانع کار جهادی معلمان شود

مشهد(پانا)- ناظر ستاد اسکان وزارت آموزش و پرورش گفت مشکلات مالی نمی تواند مانع کار جهادی معلمان شود اما باید از آنان حمایت کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات مالی نمی تواند مانع کار جهادی معلمان شود

زهرا جهاندوست، ناظر ستاد اسکان وزارت آموزش و پرورش در بازدید از پایگاه های اسکان آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: معلمین کشور، یک سرمایه انسانی هستند و باید از آنان حمایت روحی و عاطفی کرد.

وی اشاره کرد: معلم، یک سرمایه است که می تواند مملکت را اصلاح کند و باید به او رسیدگی شود. معلمان باید امکان سفر‌ زیارتی و سیاحتی به همه نقاط کشور همراه با فرزندان خود داشته باشند.

وی بیان کرد: ۶۰ درصد دولت را فرهنگیان تشکیل می‌دهند که انتظار می‌رود برای این درصد، امکانات لازم فراهم شود.

جهاندوست گفت: همه برنامه های آموزش و پروش، اعم از اردوهای دانش آموزی، مسائل فرهنگی دانش آموزان، تامین تجهیزات مدارس محروم و عشایری در اولویت است.

وی در پایان گفت: باید با روحیه جهادی و دینی و با اتحاد و همدلی کارکنیم و با اطلاع رسانی درست کمک بیشتری از خیرین داشته باشیم.

علی دلدار، مسئول ستاد اسکان استان خراسان رضوی گفت: با ۴ دوره اسکان در طول سال، آموزش و پرورش خراسان رضوی یک سوم سال در اسکان فعال است و استهلاک وسایل، پرداخت قبوض و هزینه های اسکان بر عهده مدیران مدارس است.

وی گفت: مدارس دور حرم مطهر دارای بافت قدیمی هستند و باید ترمیم شوند، زائران نیز به مدارس نزدیک حرم علاقه بیشتری دارند.
محمد شم آبادی، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در حوزه اسکان فرهنگیان همه استان پای کار هستند و از پیش از نوروز همه فعال و آماده خدمت رسانی هستند.

وی ادامه داد: در ایام نوروز، خادمین اسکان فرهنگیان در کنار زائران هستند و همه دوست دارند بهترین خدمات به بهترین قشر جامعه که فرهنگیان هستند داشته باشند.

شم آبادی افزود: در اسکان نوروز در شرایط عادی و ویژه آموزش و پرورش خراسان رضوی سرآمد است.

وی اشاره کرد: هر اعتباری برای اسکان استان پرداخت شود، برای کل فرهنگیان کشور هزینه می‌شود؛ زیرا ما خادم فرهنگیان کشور هستیم.

شم آبادی با اطمینان بخشیدن به زائرین بارگاه حضرت رضا علیه السلام به نظارت ۲۴ساعته در اسکان نوروزی اشاره کرد.

حسین محمدزاده، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به جایگاه فرهنگیان در جامعه خواستار تدارک امکانات ویژه برای این عزیزان شد.

وی گفت: باید درصدی از اعتبارات استان‌ها برای اسکان خود آن استان در مشهد سرمایه گزاری شود.

محمدزاده ادامه داد: خادمی زائران فرهنگی برای استان افتخار است و با جان و دل این کار انجام می شود.

وی اشاره کرد: امیدواریم با حضور ناظرین وزارتی مسائل اسکان در استان مرتفع شود و در آخر از همه همکاران که در سرما و باران این روزها خادم زائرین هستند تشکر کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی در آخر بیان کرد: رضایتمندی زائر امام رضا علیه السلام برای ما افتخار است.

علیرضا روشندل، رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مشهد به اضافه منطقه تبادکان دارای ۸ پایگاه اسکان است.ناظران استان به صورت ۲۴ ساعته مدارس را تحت نظر دارند و مشکلات مدرسه ها رصد و با همکاری نواحی و پایگاه ها مرتفع می شود.

وی افزود: زائران با طی مسافت طولانی با خانواده انتظار تکریم دارند و باید در این راستا امکانات لازم تهیه شود.

در ادامه این جلسه جهاندوست از امکانات مرکز رفاهی امیرالمومنین در خیابان امام رضا علیه السلام بازدید کرد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه کریمیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار