در ادامه برنامه‌های نوروزی مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان ؛

نمایشگاه گلستان ملکوت در کاخ گلستان افتتاح شد

تهران(پانا)- مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان برای نوروز ١۴٠٢، برنامه های متعددی از جمله افتتاح نمایشگاه «گلستان ملکوت» و نمایشگاه تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز در دوره قاجار به روایت خاطرات ناصرالدین شاه و ... را به اجرا گذاشت.

کد مطلب: ۱۳۵۸۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه گلستان ملکوت در کاخ گلستان افتتاح شد

به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان در بهار طبیعت و در ادامه برنامه های نوروزی مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان نمایشگاه «گلستان ملکوت»افتتاح شد. همچنین در ادامه افتتاح نمایشگاه گلستان ملکوت، از پرده مقام ابراهیم (ع) نیز رونمایی خواهد شد.

مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان برای نوروز ١۴٠٢، برنامه های متعددی از روز نخست فروردین آغاز کرده است که شامل نمایشگاه تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز در دوره قاجار به روایت خاطرات ناصرالدین شاه نیز هست.

همچنین نمایشگاه «باغ گلستان از دیروز تا امروز» در عکس خانه کاخ گلستان، میزبان گردشگران بوده و ایستگاه پرنده نگری و معرفی تنوع زیستی کاخ گلستان به همراه کارگاه حفاظت مردمی میراث فرهنگی نیز از دیگر برنامه های نوروزی برای گردشگران است.

مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان همراه با برنامه های ویژه نوروز خوانی با اجرای عروسک های تن پوش اقوام و نمایش گروه خراسانی (رقص کرمانج) برگزار شد و در اجرای این برنامه به کودکان بازدید کننده هدیه هایی شامل بسته چاپ قلمکار با نقوش سرو، پرنده، خورشید و خرگوش اهدا شد و در انتها در ضلع شرقی باغ محوطه شمس العماره نیز گروه خراسانی به اجرای رقص کرمانج پرداختند.

دانش‌آموز خبرنگار: آرش فرامرزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار