فرماندار شهرستان نایین:

اپلیکیشن معرفی شهرستان نائین رونمایی شد

نایین (پانا) - اپلیکیشن نایین، شهر هزاره‌های تاریخی طی مراسمی با حضور مسئولان ستاد خدمات سفر شهرستان نایین رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
اپلیکیشن معرفی شهرستان نائین رونمایی شد

اپلیکیشن نایین، شهر هزاره‌های تاریخی طی مراسمی با حضور فرماندار و مسئولان کمیته های ستاد خدمات سفر شهرستان نایین توسط مهدی پاک سرشت نائینی، سازنده اپلیکیشن رونمایی شد.

محمد کریمی در مراسم رونمایی ضمن تشکر از مسئولان کمیته های ستاد خدمات سفر شهرستان و مهدی پاک سرشت نائینی، سازنده اپلیکیشن نایین، شهر هزاره های تاریخی گفت: فضای اطلاع رسانی از مهم ترین حوزه های گردشگری مبتنی بر حوزه هوش مصنوعی و سیستم های اندرویدی است و امروزه دیگر از کاتالوگ ها و نقشه ها خارج شده و به صنعت چهار وارد می شویم.

وی افزود: صنعت چهار مبتنی بر تغییر نگرش، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا است و اگر امروز قصد داریم در حوزه گردشگری و صنایع دستی به روز باشیم، الزام است که همگام با صنعت چهار جلو برویم.

فرماندار شهرستان نایین تاکید کرد: ساخت این اپلیکیشن یک حرکت رو به جلو است و امید است در سال‌های آینده با ارتقا بیشتر این اپلیکیشن در حوزه های مجموعه های فرهنگی، خروجی های مدارس در بحث اسکان، مراکز درمانی، بومگردی ها و رستوران ها و دیگر موارد، شاهد اپلیکیشن بهتری باشیم.

محمود مدنیان نیز در این مراسم گفت: این اپلیکیشن به منظور معرفی کامل شهرستان نایین در زمینه های آثار تاریخی، منابع و پتانسیل های گردشگری، موسیقی محلی، معرفی آداب و رسوم و پتانسیل های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان، مراکز مورد نیاز گردشگران، شماره تلفن های اضطراری و دیگر زمینه ها تولید شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان نایین ادامه داد: محتوای این اپلیکیشن به صورت آنلاین به روزرسانی و در آینده نیز قابلیت های هواشناسی آنلاین، گردشگری مجازی و چند بعدی و دیگر قابلیت ها اضافه می‌شود.

این اپلیکیشن از طریق لینک زیر قابل دانلود و نصب می باشد:

http://naeeni.com/app

دانش آموز خبرنگار: سپیده ذکریا پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار