فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در ایام نوروز

تهران (پانا) - مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت مرکز بیهقی به صورت شبانه‌روزی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در ایام نوروز

شادی مالکی درباره چگونگی فعالیت مراکز منتخب شهر تهران در ایام تعطیلات نوروز گفت: با توجه به اهمیت انجام معاینه فنی در سفرهای نوروزی و تاکید پلیس راهور فراجا به کنترل معاینه فنی خودروها در جاده به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در ارائه خدمت رسانی در ایام تعطیلات نوروز در ۲۹ اسفند ماه مراکز سراج، شهید آبشناسان، شقایق، خاوران، امام رضا (ع)، شهدای زمان آباد، فداییان اسلام، آزادی و ایران خودرو، واحدهای سیار جیحون و گیلان از ساعت ۷ تا ۱۴، در روز یکم فروردین ماه مراکز سراج، شهدای زمان آباد، ایران خودرو و واحدهای سیار جیحون و گیلان از ساعت ۸ تا ۱۷ و از دوم تا سوم فروردین ماه مراکز معاینه فنی شهید آبشناسان، شقایق، خاوران، امام رضا (ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، ایران خودرو، واحدهای سیار جیحون و گیلان از ساعت ۸ تا ۱۷ و در روز چهارم فروردین ماه مراکز شهید آبشناسان، شقایق، خاوران، امام رضا (ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، ایران خودرو، واحدهای سیار جیحون و گیلان از ساعت ۸ تا ۱۴ فعال هستند.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران خاطرنشان کرد: ضمناً مرکز بیهقی در تمامی این ایام به صورت شبانه روزی خدمت رسانی می‌کند. از شهروندان در خواست می‌شود با توجه به فعالیت مراکز منتخب در این ایام به منظور اطلاع از آخرین ساعت کاری و نحوه فعالیت مراکز شهر تهران به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند.

وی در خصوص ادامه فعالیت ۲۴ ساعته مرکز بیهقی در سال جدید عنوان کرد: با توجه به مصادف شدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان جهت رفاه حال روزه داران و استفاده از خدمات مراکز معاینه فنی پس از افطار این ستاد نسبت به ادامه افزایش ساعت کاری و شبانه روزی کردن مرکز بیهقی اقدام کرده است. البته تاکید می‌شود در صورت مراجعه و استقبال شهروندان از این طرح در ایام ماه مبارک رمضان، نحوه فعالیت بعضی از مراکز تغییر و این مراکز از افطار تا سحر فعال خواهند شد. ضمناً با توجه به فعالیت مرکز بیهقی در زمان افطار از مراجعان به آن مرکز در این زمان پذیرایی خواهد شد.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی در ارتباط با فعالیت مراکز معاینه فنی پس از تعطیلات نوروز گفت: پس از تعطیلات از پنجم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ همه مراکز فعال بوده و به استثنا مرکز بیهقی که به صورت شبانه روزی است تمامی مراکز از ساعت ۷ تا ۱۷ ارائه خدمات می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار