وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت «روز بزرگداشت شهدا» تاکید کرد؛

نظام جمهوری اسلامی امانت گرانبهای شهدای سر افراز است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت «روز بزرگداشت شهدا» تاکید کرد بی گمان شهیدان سرافراز حق بزرگی بر گردن ملت ما دارند و نظام جمهوری اسلامی امانت گرانبهای این عزیزان است.

کد مطلب: ۱۳۵۵۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
نظام جمهوری اسلامی امانت گرانبهای شهدای سر افراز است

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، متن پیام یوسف نوری به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ»

۲۲ اسفندماه سالروز تأسیس بنیاد شهید فرصتی ارزشمند برای بزرگداشت مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده های معظم آن عزیزان به خدا پیوسته است. شهدا در طواف شمع وجود محبوب و معبود ،خویش پروانه ،وار جان عزیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در جوار رحمت الهی جاودانه شدند.

شهادت، عزتی ابدی است و شهدا طلایه داران ،عزت استقلال و اقتدار ایران اسلامی هستند. مکتب سرخ شهادت برگرفته از آموزه های عاشورایی همیشه جریان خواهد داشت تا ملت های مسلمان در پرتو این فرهنگ والا هرگز تحت سیطره ظلم قرار نگیرند و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

انقلاب اسلامی امروز به اعتبار و برکت والاترین گوهر وجود شهیدان، پرشتاب به سوی اهداف متعالی خویش گام بر می دارد و نظام جمهوری اسلامی به رغم بدخواهی ها، توطئه ها و نیرنگ های ددمنشانه استکبار جهانی روز به روز عزتمندانه تر و پایدارتر و در اوج شکوه و اقتدار به سوی قله های رفیع پیشرفت گام بر میدارد و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به سوی هدف های آینده با تکیه بر استقلال و خودکفایی در حرکت است.

بی گمان شهیدان سرافراز حق بزرگی بر گردن ملت ما دارند و نظام جمهوری اسلامی امانت گرانبهای این عزیزان است.

اکنون در آستانه «روز بزرگداشت شهدا» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی به ویژه بیش از ۴۰ هزار شهید فرهنگی و دانش آموز، با آرمانهای والای شهیدان گرانقدر در راستای حفظ استقلال و عزت کشور و نظام اسلامی تجدید پیمان می نمایم و سرافرازی و توفیق بیش از پیش در تأسی به این الگوهای بی بدیل را برای متولیان امر تعلیم و تربیت در خدمتگزاری به هموطنان عزیز از پروردگار متعال خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار