وزیر آموزش و پرورش:

ارتباط آموزش و پرورش با بنیاد شهید و امور ایثارگران مستحکم‌تر شود

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت ارتباط آموزش و پرورش با بنیاد شهید و امور ایثارگران مستحکم‌تر شود و باید به این نکته توجه داشت که جامعه ایثارگری و مدارس شاهد ما نیاز به توجه جدی دارد.

کد مطلب: ۱۳۵۵۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ارتباط آموزش و پرورش با بنیاد شهید و امور ایثارگران مستحکم‌تر شود

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت روز شهید بیان کرد: باید برای شهدا کار کرد و اگر بر جامعه تعلیم و تربیت نور شهدا ساطع باشد، شاهد موفقیت‌های بیشتری خواهیم بود. ما هرچه داریم از شهدا است.

وی ادامه داد: امیدوارم ارتباط آموزش و پرورش با بنیاد شهید و امور ایثارگران مستحکم‌تر شود و باید به این نکته توجه داشت که جامعه ایثارگری و مدارس شاهد ما نیاز به توجه جدی دارد.

لزوم ترویج مکتب ایثار و شهادت

زهرا پناهی‌روا، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش در این مراسم بیان کرد: شهیدان برای پرچم پرافتخار ایران خون خود را فدا کردند. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امانت گران‌بهایی است که شهیدان به ما سپاردند. ما باید در حوزه تعلیم و تربیت مراقب این امانت بوده و در ترویج مکتب شهادت و ایثار پیش‌قدم باشیم.

وی ادامه داد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران پرچمداران جهاد تبیین هستند و باید در این راه پیش قدم باشند. فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل جدید تبیین کرد. باید برای مدارس شاهد و بحث تحولی در مدارس شاهد برنامه داشت. وزیر آموزش و پرورش تأکید کردند که اگر قرار است تحولی در آموزش و پرورش شکل گیرد، ابتدا باید در مدارس شاهد این تحول رخ دهد. اگر بخواهیم شأن مدارس شاهد حفظ شود باید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس شاهد اجرا شود.

پناهی‌روا اضافه کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی بر بازشناسی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز تأکید فراوان شده است و تمام برنامه‌ها بر این مبنا پایه‌گذاری شده است. می‌کوشیم در زمینه ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی موفقیت‌هایی را کسب کنیم و پرچمدار آن باشیم.

در انتهای این مراسم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران کارکنان آموزش و پرورش تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار