غلامی:

رسم شهادت حکم قرآن است

تربت جام(پانا)- نماینده ولی فقیه در سپاه تربت جام در دومین همایش ایثار و شهادت گفت اگر قرار است دانشی کسب شود وآن دانش قرآن باشد،حکمی که صادر می‌شود حکم قرآن باشد،این رسم شهادت است.

کد مطلب: ۱۳۵۵۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
رسم شهادت حکم قرآن است

مهدی غلامی گفت: همزمان با روز شهید دومین همایش ایثار و شهادت با تجلیل از 150 ایثار گر و خانواده شهدا در دانشکده علوم پزشکی شهرستان تربت جام با حضور حسین جمشیدی فرماندار، حجت الاسلام مهدی غلامی نماینده ولی فقیه سپاه، فرمانده ناحیه سپاه شهرستان، ریاست دانشکده علوم پزشکی، مسئولین اجرایی و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

حجت السلام مهدی غلامی در این همایش گفت: شهدا عجب رفقایی هستند، هیچ زمانی این عزیزان ما را در مسیر هدایت و بندگی خداوند جدا نمی‌کنند، امروزم اگر عزتی داریم این عزت بر پای شهدان است.

وی افزود: بخشی از وقایع حادثه سوریه را نمی‌توان توصیف کرد، ببینید چه جنایتی را برپا کردند، اگر جبهه مقاومت نبود، اگر حاج قاسم نبود، اگر این شهدا نبودند چه بلایی بر سر سوریه می افتاد؟

نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد : شهدا چه کار هایی کردند که به این مقام بزرگ رسیدند؟آقا فرمودند:«وقتی حاج قاسم اخبار سوریه را برای من فرستاد ، وقتی آن حرف ها را می شنیدم تعظیم می کردم اما امروز در مقابل روح آن شهید من تعظیم می کنم.»

خبر نگار: عسل درستکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار