معاون امور شهرداری‌های وزارت کشور :

آرامستان‌ها می‌بایست پایگاه فرهنگی، معنوی جذاب باشند

اسلامشهر(پانا)- معاون امور شهرداری‌های وزارت کشور در اسلامشهر گفت آرامستان و گلزار شهدا، دارای ارزش اسلامی است و می‌بایست پایگاه فرهنگی، معنوی جذاب باشند و باور دینی ما این است که مراسم درآرامستان‌ها بدون تجملات باشد.

کد مطلب: ۱۳۵۵۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آرامستان‌ها می‌بایست پایگاه فرهنگی، معنوی جذاب باشند

علی زینی‌وند، معاون امور شهرداری‌های وزارت کشور در جلسه تجلیل از خدمات تلاشگران و خادمان آرامستان دارالسلام اسلامشهر که در سالن همایش‌های شهرداری منطقه برگزارشد، در سخنانی اظهار کرد: اسلامشهر کلانشهر بسیار بزرگی است و در بسیاری از موضوعات پشتیبان شهر تهران است.

وی در ادامه افزود: در سفر ریاست جمهور و وزیر کشور و همچنین جلسات سازمان شهرداری‌های کشور، تصمیمات خوبی برای اسلامشهر در حوزه تکمیل خط مترو و حمل و نقل ریلی در نظر گرفته شده و تاکنون نیز با کمک مسئولان شهرستان اجرا شده است.

زینی‌وند ادامه داد: آرامستان و گلزار شهدا برای ما دارای ارزش اسلامی است و این جزء متصل به زندگی ما می‌باشد، که باید مورد توجه قرار گیرد و آرامستان‌ها می‌بایست پایگاه فرهنگی معنوی جذاب باشند و باور دینی ما این است که مراسم در آرامستان‌ها بدون تجملات باشد.

وی تصریح کرد: در آرامستان‌ها یک سری از مشاغل داریم که زندگی ما وابسته به آنها است و اهمیت خدمات کارکنان آرامستان‌ها در هیچ شرایطی از مسئولیت‌های دیگه جامعه کمتر نیست و تکریم این افراد واجب است.

سپس حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی گفت: خداوند در قرآن کریم انسان را به سوی صراط مستقیم،سلامت و آرامش دعوت کرده است و مجموعه آرامستان دارالسلام اسلامشهر می‌بایست دارای ارزش‌های فرهنگی و معنوی باشد.

در این مراسم که مدیرکل دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌های کشور، مدیرعامل اتحادیه آرامستان‌های کشور، معاون امور عمرانی فرمانداری، و سایر مسئولان شهرستان اسلامشهر حضور داشتند، از خدمات تلاشگران و خادمان آرامستان دارالسلام اسلامشهرتجلیل شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار