امام جمعه شهرستان قرچک:

حضور حداکثری مردم در نماز جمعه یکی از نشانه‌های حمایت انقلابی مردم است

قرچک (پانا) - خطیب جمعه شهرستان قرچک، حضور مردم در نماز جمعه را یکی از نشانه‌های حمایت و علاقه بالای دینی در آنها دانست و بر حضور باشکوه مردم در تجمعات حماسی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور حداکثری مردم در نماز جمعه یکی از نشانه‌های حمایت انقلابی مردم است

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی، امام جمعه قرچک در نشست شورای اداری این شهرستان ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدا در آستانه سالروز تاسیس بنیاد شهید اظهار کرد: یکی از مهم ترین وظیفه ما در نظام اسلامی ترویج و تبلیغ فرهنگ مهدویت است امروز ارتباط به مهدویت یک واقعیت است ضمن اینکه واقعیت الهی بود یکی واقعیت انسانی هم شده است.

وی گفت: به لطف الهی حضور فعال، به موقع و با بصیرت ائمه محترم جمعت، اداره تبلیغات اسلامی، امور مساجد در زمینه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی حتی در ایجاد امنیت و همچنین بحث ناآرامی‌های اخیر زبانزد است.

امام جمعه شهرستان قرچک در ادامه افزود: سپاه غیور و بسیجیان سرافراز، در مقابل تهاجم همه جانبه و جنگ دشمن برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در شهرستان با همت والا، با شدت بیشتر و شور و نشاط برگزار شد.

اسماعیلی با اشاره به حضور حداکثری مردم در نماز جمعه بیان کرد: حضور حداکثری در نماز جمعه یکی از نشانه‌های اهمیت بالای دینی و انقلابی مردم با توجه به هجوم دشمن و تبلیغات منفی است. حضور در اولین تجمعات حماسی پس از ناآرامی‌های اخیر، حضور بسیار باشکوه و بی‌نظیر مردم در ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن بود که باشکوه برگزار شد.

وی در پایان مسائل فرهنگی را دغدغه مردم و مسئولین دانست و خاطرنشان کرد: مسائل فرهنگی دغدغه همه مردم و مسئولین است. حضور مدیران کل استان بسیار کم‌رنگ است؛ اگر مردم شهرستان نباشد اداره کل معنایی ندارد و یکی از گله‌های مردم این است که دسترسی به مدیران کل سخت است به صورت برنامه‌ریزی هرجمعه یک مدیر به نماز جمعه بیایند.

خبرنگار: آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار