مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری :

نیرو های ستادی از سردار دلها الگو پذیری کنند

فرهنگیان افسران عرصه جنگ نرم هستند

ساری (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری در جلسه شورای اداری که با حضور معاونان و کارشناسان در سالن جلسات این ناحیه برگزار شد گفت نیروهای ستادی باید در انجام وظایف خود از سردارشهید قاسم سلیمانی الگو پذیری کنند.

کد مطلب: ۱۳۱۲۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
نیرو های ستادی از سردار دلها الگو پذیری کنند

فرهنگیان افسران عرصه جنگ نرم هستند

زین العابدین نوکنده در خصوص اغتشاشات اخیر با بیان اینکه دشمن می‌خواهد امنیت کشور را از بین ببرد، اظهار کرد: آحاد مردم بخصوص نوجوانان و جوانان باید هوشیار باشند که در دام بدخواهان نظام مقدس اسلامی گرفتار نشوند. اگر شما در وقایع اخیر حضور نوجوانان و جوانان را در سطح شهر مشاهده کردید؛ بدلیل عدم آگاهی و شرایط سنی آنها است.

وی نقش پر رنگ فرهنگیان در دفاع از آرمان های انقلاب را ویژه دانست و ابراز کرد: فرهنگیان افسران عرصه جنگ نرم هستند. اتفاقات اخیر این پیام را می رساند که باید تلاش بیشتری برای آگاهی بخشی در زمینه های دینی و مذهبی و اعتقادی دانش آموزان بکار گیریم. البته نباید از این غافل باشیم که دو سال و نیم بدلیل کرونا فرزندانمان از آموزش حضوری محروم بودند که خسارات آن را اکنون مشاهده می کنیم و این خود نشان دهنده جایگاه ویژه نظام آموزش و پرورش و فرهنگیان در رشد تعالی انسانهاست.

تکریم خانواده ها باید سر لوحه کار دستگاه تعلیم و تربیت باشد

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت ناحیه دو ساری در خصوص انتظارات خانواده دانش آموزان از دستگاه تعلیم و تربیت ابراز داشت : تکریم خانواده ها باید سر لوحه کار دستگاه تعلیم و تربیت باشد. از مهمترین مسائلی که والدین در مباحث تربیتی انتظار دارند و خواسته به حقی است. تربیت دانش آموزانی خداجوی و انقلابی، همتراز آرمانهای انقلاب و شهدا است. این وظیفه سنگین بر عهده دستگاه تعلیم و تربیت سپرده شده است؛ به همین جهت از نیروهای ستادی در هر بخش انتظار می رود که با هماهنگی بیشتر مدیران در انجام اقامه نماز و برگزاری برنامه های متنوع اعتقادی و مذهبی در مدارس توجه بیشتری شود؛ تا در سال تحصیلی جدید به این مهم دست پیدا کنیم.

نیرو های ستادی از سردار دلها الگو پذیری کنند

زین العابدین نوکنده افزود: آموزش و پرورش باید مظهر عدالت اجتماعی و رفتارهای درست اسلامی باشد. همکاران فعال در حوزه ستاد باید در حوزه فرهنگ دینی و اسلامی از هیچ گونه کوششی فروگذاری نکنند. اگرغیر از این باشد نه تنها نسبت به رسالت کاری خود آگاهی ندارند حتی نمیدانند در چه مسیر ارزشمندی قرار دارند.

وی ادامه داد : فرصت خدمتگزاری در حوزه ستاد یک لطف الهی است که به بنده و شما این امانت سنگین سپرده شده است. بی شک همکاران فعال در حوزه ستاد این تعهد دینی را در خود دارند و با نگاه آخرالزمانی خدمت رسانی می کنند.

نوکنده در خصوص ارتباط حوزه های ستاد و مدارس گفت : باید حس جهادی و انقلابی بودن را در مدارس بوجود بیاوریم که لازمه آن تعامل و ارتباط بیشتر با مدیران و معلمان و دانش آموزان است. نیروهای ستاد باید با خوشرویی توأم با حس همیاری با آنان همکاری کنند تا موجب انگیزه و امیدآفرینی در مدیران که پل ارتباطی بین ستاد اجرایی و اولیاء مدارس هستند، شود. با این اقدام حس مسئولیت پذیری در مدارس ما تجلی پیدا می کند.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت در خصوص بازید های ستادی از مدارس عنوان کرد : نیروهای ستادی با دقت به فعالیت های صورت گرفته و پاسخ گویی مدیران به بخشنامه ها در مدارس توجه کنند. همچنین برنامه های سالانه مدرسه و دفاتر مربوط به فعالیت های آنان را مشاهده کنند و بعد از هر بازدید بصورت خلاصه گزارشی را به واحد ارزیابی وعملکرد ارائه دهند.

زین العابدین نوکنده در پایان گفت : در دولت مردمی حضور داریم و باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا شعارها در حوزه تعلیم و تربیت را به عمل تبدیل کنیم همانند سردار سلیمانی که چون اختری تابناک در آسمان ایران نامشان میدرخشد باشیم نه اینکه در حد شعار به آن پایبند باشیم.

خبرنگار محمد مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار