مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲:

دانش‌آموزان می‌توانند بهترین مروج فرهنگ درختکاری باشند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ٢ با بیان اینکه دانش‌آموزان می‌توانند بهترین مروج فرهنگ درختکاری باشند، از اجرای طرح نهال هم عهدی؛ در قالب یک برنامه ملی مشترک با شهرداری و بسیج  خبر داد که طی آن، هر دانش‌آموز یک نهال به یاد یک شهید والامقام می‌کارد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان می‌توانند بهترین مروج فرهنگ درختکاری باشند

آیین گرامیداشت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی در آموزش و پرورش منطقه ٢ برگزار شد.

در ابتدای این برنامه علی عزتی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ ضمن خیر مقدم به اعضای سازمان دانش آموزی شرکت کننده در برنامه بر نقش مهم درختکاری در افزایش کیفیت هوا تاکید کرد و گفت: در یکی از بهترین ایام سال حرکت زیست محیطی بسیار خوبی با همکاری همه نهاد های منطقه در حال شکل گیری است که امیدوارم به لطف خدا استمرار یابد.

وی افزود: امسال در قالب یک برنامه ملی مشترک با شهرداری و بسیج در طرح نهال هم عهدی؛ هر دانش آموز یک نهال به یاد یک شهید والامقام می کارد و خدا را شاکریم که شاهد کاشت اصل ۱۴ هزار درخت در منطقه هستیم همچنین این حرکت بزرگ برای اهالی منطقه جای تبریک دارد.

شهردار منطقه ۲ تهران نیز کاشت نهال در هفته درختکاری امسال را یک حرکت فرهنگی و زیست محیطی بی نظیر خواند و اظهار کرد: امسال هفته درختکاری را با کاشت ۴ هزار نهال آغاز کردیم و انشاالله طی یک هفته به ۲۰ هزار نهال خواهیم رساند.

در پایان این مراسم و با حضور مسئولین و دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی، سی نهال به نام شهیدان منطقه ۲ کاشته شد.

گفتنی است، مراسم روز ملی درختکاری امسال با شعار «به یاد هر شهید یک درخت بکاریم» با حضور سرهنگ کریمی فرمانده ناحیه بسیج شهید باهنر، مهدی صالحی شهردارمنطقه و علی عزتی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ در بوستان نهج البلاغه برگزار شد.

خبرنگار: محدثه بابادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار