بیرانوند: کاظمی تا من را محروم نکند دست بردار نیست

تهران (پانا) - بیرانوند پیش از بازی برابر سپاهان در آستانه محرومیت قرار داشت.

کد مطلب: ۱۳۵۳۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
بیرانوند: کاظمی تا من را محروم نکند دست بردار نیست

شاگردان یحیی گل‌محمدی در یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود توانستند تراکتور را در تبریز شکست دهند تا امیدواری آنها بابت رسیدن دوباره به صدر جدول افزایش یابد.

پیش از دیدار با تراکتور در جمع سرخپوشان علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی نعمتی و محمد عمری در آستانه محرومیت از بازی با سپاهان در صورت دریافت کارت زرد قرار داشتند.

بیرانوند اما بیش از سایر بازیکنان خود را در خطر دریافت کارت زرد می‌دید و با توجه به اینکه تیمش در نیمه اول از حریف با دو گل پیش افتاده بود، نگران شروع مجدد بازی‌ و احتمال دریافت کارت به واسطه تاخیر در جریان بازی بود.

در چند صحنه نیز بعد از به اوت رفتن توپ را کنار دروازه، وحید کاظمی بلافاصله به تذکر علیه بیرانوند پرداخت و او نیز در تلاش بود نشان دهد قصدی برای تاخیر در بازی ندارد.

وزش شدید باد در استادیوم بنیان دیزل در یک صحنه با تذکر جدی وحید کاظمی داور این بازی همراه شد و بیرانوند نیز مدعی شد که شرایط ضربه زدن به توپ را به واسطه وزش باد و حرکت توپ را نداشته است. با این حال او در نهایت نگرانی خود را با جمله و به شوخی «تا به من کارت نده و محروم نکنه ول‌کن نیست» اعلام کند.

در نهایت اما نه این دروازه‌بان و نه دیگر بازیکنان در آستانه محرومیت پرسپولیس از وحید کاظمی کارتی دریافت نکردند تا سرخ‌ها بدون محروم آماده جدال با سپاهان شوند و انتظار یکی از جذاب‌ترین فینال‌های لیگ را کشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار