نمایشگاه دست ساخته و فروش محصولات طبی پژوهش‌سرای دانش‌آموزی جابربن‌حیان ناحیه یک شیراز

شیراز(پانا)_ مدیر برگزاری اولین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی پژوهش سرای دانش آموزی قطب گیاهان دارویی و طب ایرانی در حاشیه برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه مذکور از 14 الی 22 اسفندماه درپژوهش سرا و آزمایشگاه مرکزی جابربن حیان نوبت 1واقع در میدان معلم برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۳۵۳۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه دست ساخته و فروش محصولات طبی پژوهش‌سرای دانش‌آموزی جابربن‌حیان ناحیه یک شیراز

مکارمانی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با مشاغل مختلف موجود در سطح استان و ارتقای سطح کارآفرینی در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص دانش آموزان و آشنایی بیشتر با کارآفرینان موفق استان و ایجاد علاقه و انگیزه بیشتر کارآفرینی و اشتغالزایی عنوان کرد.

مدیر برگزاری اولین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی پژوهش‌سرای جابربن حیان همچنین اضافه کرد: حضور فعال دانش‌آموزان، در برپایی بازارچه کارآفرینی، معرفی رشته گیاهان دارویی و طب سنتی و مشاغل قابل احراز پژوهش سرا، کلینیک اشتغال و کارآفرینی، نمایشگاه خانگی و بومی، عکس و تولیدات ، برگزاری کنفرانس ها، میزگردهای تخصصی و کارگاههای آموزشی با موضوعات اشتغال و کارآفرینی و بخش جشنواره سفره های هفت سین و فروش تولیدات و محصولات گیاهان دارویی و طب ایرانی از بخش ها و محوریت این نمایشگاه است.

وی همچنین با بیان اینکه ۴ وبینار آموزشی کاربردی در راستای این نمایشگاه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی کارآفرینی و تولید کسب و کار غیردولتی، کارگاه آموزشی گیاهان دارویی، کارگاه آموزشی ایده پردازی و کارگاه آموزشی کارآفرینی از جمله این کارگاه‌ها است.

مدیر اولین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی پژوهش سرای دانش آموزی جابربن حیان تصریح کرد: عواید فروش نمایشگاه سفره های هفت سین و تولیدات گیاهان دارویی به خانواده های کم برخوردار و کودکان بیماران خاص اهدا می شود.

دانش‌آموز خبرنگار:هانیه شفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار