نشست تخصصی الگوی مفهومی تربیت فناورانه با مشارکت قرارگاه تربیت فناورانه آموزش و پرورش برگزار می‌شود

تهران (پانا) - نشست تخصصی الگوی مفهومی تربیت فناورانه با مشارکت قرارگاه تربیت فناورانه آموزش و پرورش در تاریخ ۱۵ و ۲۰ اسفند برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۳۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست تخصصی الگوی مفهومی تربیت فناورانه با مشارکت قرارگاه تربیت فناورانه آموزش و پرورش برگزار می‌شود

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش؛ همایش بین‌المللی فرهنگ و تربیت در فضای مجازی و دانشگاه هوشمند ۲۰ اسفندماه سال جاری در سالن مطهری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

نشست تخصصی الگوی مفهومی تربیت فناورانه به عنوان یکی از پیش‌نشست‌های تخصصی این همایش، دوشنبه ۱۵ اسفند ساعت ۱۵:۳۰ در واحد الکترونیکی به صورت آنلاین برگزار می‌شود. این نشست با محورهای معماری و سکوهای فرهنگی و تربیتی دانشگاه مجازی و مدرسه هوشمند و تجربه محلی، ملی و جهانی در ابعاد فرهنگی و تربیتی آموزش مجازی و دانشگاه هوشمند همایش بین‌المللی فرهنگ و تربیت در فضای مجازی و دانشگاه هوشمند مرتبط است.

این نشست تخصصی با حضور علیرضا فیض‌بخش، دبیرکل همایش فرهنگ و تربیت در فضای مجازی و دانشگاه هوشمند، مریم حق‌شناس، دبیر اجرایی همایش فرهنگ و تربیت در فضای مجازی و دانشگاه هوشمند و مهدی اسلامی، دبیر علمی همایش فرهنگ و تربیت در فضای مجازی و دانشگاه هوشمند، پریسا دانشجو، معاون پژوهشی واحد الکترونیکی حجت‌الله الماسی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، باقرزاده، مشاور وزیر آموزش و پرورش و مسئول سکوی شاد، کوروش حمیدزاده، عضو هماهنگ‌کننده قرارگاه تربیت فناورانه، احسان طوفانی‌نژاد، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دکتری تکنولوژی آموزشی، مجید عابدی، معاون نظارت مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج کشور، علی نصرت، رئیس پژوهشکده علوم شناختی و مدیر اجرایی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برگزار می‌شود.

رویکرد صحیح و عمیق به فضای مجازی در عرصه تربیت، نیاز به داشتن یک نگاه جامع در تربیت فناورانه و نقش و تاثیر علوم و فناوری‌های نوین در تغییر مفاهیم و روش‌ها در حوزه‌های مرتبط با تعلیم و تربیت است. این موضوع در عرصه بین‌الملل نیز مورد توجه قرار گرفته و ارائه الگوی تربیت فناورانه بومی، یک نیاز ضروری است.

لینک حضور در پیش‌نشست تخصصی الگوی مفهومی تربیت فناورانه: https://sessions.ec.iau.ir/mahva

نشانی سایت همایش فرهنگ و تربیت در فضای مجازی و دانشگاه هوشمند: https://cctg.ec.iau.ir/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار