ساماندهی 114 گروه سرود دانش‌آموزی در سازمان دانش‌آموزی فارس

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس، از ساماندهی 114 گروه سرود دانش‌آموزی در این سازمان در سراسر استان خبر داد و افزود با توجه به اهمیت نقش موسیقی و خصوصا همخوانی سرود دسته‌جمعی در بین دانش‌آموزان و نقش تربیتی کار گروهی، گروه‌های سرود سازمان دانش‌آموزی ساماندهی شده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۵۲۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی 114 گروه سرود دانش‌آموزی در سازمان دانش‌آموزی فارس

مرتضی کریمی عنوان کرد: 114 گروه‌ سرود سازمان دانش‌آموزی استان فارس، در راستای ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی و همچنین ارتقای هویت ملی، دینی و انقلابی دانش‌آموزان منطبق با اهداف سند تحول بنیادین و رسالت‌های سازمان دانش‌آموزی ساماندهی و راه‌اندازی شده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا، سرود «سربازان فرمانده» به عنوان نخستین اجرا و هماورد این گروه‌ها، توسط 313 دانش‌آموز پسر و 313 دانش‌آموز دختر فردا در آرامگاه سعدی شیرازی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: پس از نخستین اجرا در آرامگاه سعدی، به تناسب در مصلاهای نماز جمعه در سراسر استان و صحن مطهر امامزادگان و میادین اصلی شهرها نیز اجرا خواهد شد و تمرکز اصلی اجراها تا روز نیمه شعبان و میلاد امام زمان (ع) است.

به گفته کریمی، اجرای سرود و هم‌نوایی در بین دانش‌آموزان علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی در مدارس و در بین افراد، آثار تربیتی از جمله توسعه روحیه مشارکت جویی، نظم‌پذیری، انتقال بهتر آموزه‌ها از طریق سرود و موسیقی به مخاطبان، افزایش میزان تاب‌آوری و تقویت روحیه کنجکاوی و ابتکار عمل را در دانش‌آموزان به همراه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار