رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس:

محرومیت زدایی فرهنگی و تربیتی در مناطق کم برخوردار از اولویت‌های سازمان دانش‌آموزی فارس است

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس با اشاره به برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در 14 اسفندماه و آمادگی این سازمان در برگزاری این مراسم در تمام مدارس استان فارس، گفت با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی که امروزه اکثر افراد جامعه با آن مواجه هستند، امسال نیازمندان بیش از پیش به کمک‌های نیکوکاران امیدوار هستند.

کد مطلب: ۱۳۵۱۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
محرومیت زدایی فرهنگی و تربیتی در مناطق کم برخوردار از اولویت‌های سازمان دانش‌آموزی فارس است

مرتضی کریمی با اشاه به اینکه مبالغ جمع‌آوری شده در مدارس، برای افراد نیازمند آن مدرسه صرف می‌شود، گفت: متولی برگزاری این جشن در مدارس دانش‌آموزان هستند که فرایند هزینه کرد مبالغ اهدایی نیز امسال با رویکرد مبتنی بر تربیت اقتصادی با نظارت خود دانش‌اموزان هزینه خواهد شد.

وی با تاکید بر رویکرد سازمان دانش‌آموزی در برقراری عدالت تربیتی، از راه‌اندازی مرکز مشاوره این سازمان با همکاری اداره مشاوره آموزش و پرورش فارس، به منظور ارائه خدمان به دانش‌آموزان کم برخوردار خبر داد.

کریمی در ادامکه افزود: در همین راستا، باشگاه مهارت دانش‌آموزی نیز به منظور ارائه خدمات و مهارت‌آموزی در بین دانش‌آموزان، اقدام به بورسیه کردن درصدی از دانش‌آموزان کم برخوردار کرده است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس همچنین در ادامه با اشاره به اعزام دانش‌آموزان زیارت اولی به سفر مشهد مقدس، از اعزام یک کاروان زیارتی ویژه دانش‌آموزان ایتام سخن گفت و افزود: در راستای تکریم ایتام، یکی از کاروان‌های زیارت اولی به این دانش‌آموزان اختصاص داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار