رئیس پلیس راهور تهران:

تهرانی‌ها نزدیک به ۷۰۰ کیلومتر مسافت اضافه طی می‌کنند

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت مردم در تهران نزدیک به ۷۰۰ کیلومتر مسافت اضافه طی می‌کنند ضمن اینکه، پروژه‌های قبلی نواقصی دارد که باید برطرف شود تا بتوان این مقدار را به حداقل رساند و نواقص ترافیکی را برطرف کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۲۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تهرانی‌ها نزدیک به ۷۰۰ کیلومتر مسافت اضافه طی می‌کنند

سردار محمدحسین حمیدی امروز -۱۳اسفندماه ۱۴۰۱- در چهلمین رویداد امید و افتخار که به بهره‌برداری از مسیرهای دسترسی تقاطع بزرگراه شهید همدانی با خیابان‌های شهید زینعلی(کاج) و شهید پوررضا(گلها) اختصاص داشت، در جمع خبرنگاران گفت: در تهران مردم نزدیک به ۷۰۰ کیلومتر مسافت اضافه طی می کنند. ضمن اینکه، پروژه‌های قبلی نواقصی دارد که باید برطرف بشود تا بتوانیم این مقدار را به حداقل برسانیم و نواقص ترافیکی را برطرف کنیم.

حمیدی ادامه داد: خواهشی که از مدیریت شهری دارم این است که نحوه برنامه ریزی و اقدام در حوزه حمل و نقل عمومی در منطقه ۲۲ به دلیل بارگذاری جمعیت زیاد، توریستی بودن و شرایط توسعه‌ آن در آینده، به گونه‌ای باشد که معضلات سایر نقاط شهر تهران در این منطقه مشاهده نشود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: لذا توسعه حمل‌ونقل ریلی روی زمین که هزینه کمتری دارد باید در دستور کار قرار بگیرد و نیاز است تا حمایت‌های لازم در این راستا صورت بگیرد.

وی گفت: توسعه حمل و نقلی باید به گونه ای باشد که جمعیتی که به منطقه ۲۲ اضافه می شود را جوابگو باشد و مردم کمتر با خودروی شخصی در محورها حضور داشته باشند.

حمیدی گفت: در آخر هفته ها و ایام مختلف سال، گره های ترافیکی و شرایط پارک ماشین ها در منطقه ۲۲ مانند مرکز شهر است و با اصلاحات حمل و نقلی این نقص باید برطرف شود.

همچنین دراین مراسم معاون فنی عمرانی شهرداری تهران گفت: قول داده بودیم تا پایان سال ۱۰۰ پروژه را افتتاح کنیم که تا پایان هفته قبل ۷۰ پروژه افتتاح شده است.

عباس شعبانی اظهار کرد: حدود ۹۰ درصد مردم هر روز مسیرهای اضافی را طی می کنند و هدف ما این است که با اقتتاح پروژه ها، راه مردم کوتاه تر شود.

معاون شهردار تهران همچنین بیان کرد: سرمایه های زیادی در این پروژه ها معطل شده بود که ساماندهی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار