با هدف پیگیری مطالبان فرهنگیان در مرکز کشور؛

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با سرپرست مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی دیدار کرد

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در ادامه پیگیری‌ها برای حل مشکلات فرهنگیان و مدارس استان، با سرپرست مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری و مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با سرپرست مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، علی موحدی در این نشست با بیان اینکه بوشهر از استان‌های پیشرو در اجرای قانون رتبه‌بندی است، گفت: همه اعضا میز رتبه‌بندی، هیات ممیزه، ارزیابان، کارشناسان امور اداری و کارشناسان فناوری به صورت جهادی و تمام وقت در حال اجرای فرایند بررسی و صدور احکام رتبه‌بندی هستند.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰۰ فرهنگی پیشکسوت، مشمول قانون رتبه بندی هستند، عنوان کرد: تا کنون ۷ هزار و ۵۰۰ حکم قطعی رتبه‌بندی برای فرهنگیان شاغل و پیشکسوت صادر شده و در اسفند، برای همه مشمولان حکم جدید صادر می‌شود.

موحدی یادآور شد: ما خود را متعهد به اجرای کامل و دقیق قانون رتبه‌بندی به عنوان یکی از وعده‌های صادق دولت هستم.

وی ادامه داد: امیدواریم همکاران تلاشگرمان در وزارتخانه، با فراهم سازی زمینه پرداخت همه مطالبات فرهنگیان خرید خدمات و سایر حقوق قانونی تا پیش از پایان سال جاری ، عیدی بزرگی به فرهنگیان استان بدهند.

موحدی خاطرنشان کرد: در آزمون استخدام ماده ۲۸ که قرار است در اردیبهشت سال آینده برگزار شود، انتظار داریم که سهمیه ویژه‌ای به استان بوشهر اختصاص یاید تا سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بدون کمبود معلم شروع شود.

گفتنی است موحدی تا کنون در بیش از ۳۰ نشست با وزیران آموزش و پرورش و نفت و معاونان وزارت‌آموزش و پرورش، خواسته‌ها و دغدغه‌های معلمان و دانش‌آموزان هم استانی را پیگیری کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار