کنگره معلمان انقلاب اسلامی، فرصتی برای پیگیری مطالبات فرهنگیان 

تهران (پانا) - رییس کنگره معلمان انقلاب اسلامی گفت فرهنگیان می‌توانند در کنگره معلمان انقلاب اسلامی مطالبات و انتقادات خود را آزادانه مطرح کنند.

کد مطلب: ۱۲۹۰۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
کنگره معلمان انقلاب اسلامی، فرصتی برای پیگیری مطالبات فرهنگیان 

محمدعلی امیری اظهار داشت: خوشحالیم فرآیندی آغاز شده است که سازمان هیات اندیشه‌ورز در کنار بسیج و معلمان در حال پایه ریزی است تا در آینده فعالیت‌های ماندگاری داشته باشد.

وی افزود: کنگره معلمان انقلاب اسلامی با تفکر ولایی در آموزش و پرورش کار خود را آغاز می‌کند و از این فرصت در آموزش و پرورش هم حمایت شده است.

رییس کنگره معلمان انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: فرهنگیان با حضور در کنگره و مجامع نشان می‌دهند که باوجود شیطنت برخی علیه نظام، اما آنها همچنان در مجامع با شادابی حضور می‌یابند.

امیری ادامه داد: همچنین حضور معلمان و مسئولان اجرایی کشور و بیان مطالبات می تواند در آینده، یک پاداش معنوی مهم با آغاز این کنگره به فرهنگیان داده شود.

وی یادآور شد: این کنگره پاسخ مناسبی برای افرادی است که از نام معلمان در برخی موضوعات سوءاستفاده کردند.

امیری با بیان اینکه کنگره معلمان انقلاب اسلامی به فرهنگیان تعلق دارد، گفت: همواره آزادی‌گری و انقلابی‌گری در معلمان دیده می‌شود بنابراین آنها در این کنگره مطالبات خود را در مقابل مسئولان با آزادگی و صراحت لهجه بیان کنند.

وی ادامه داد: معلم انقلابی باسواد اهل دانش بی‌شک می‌توانند به درستی مطالبات‌شان را بیان کرده و آزادانه نقد خود را مطرح کنند و در نهایت این کنگره برای نظام و حمایت از نظام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار