‌کمیته ملی المپیک و شهرداری تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تهران (پانا) - شهردار تهران و رئیس کمیته ملی المپیک عصر امروز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

کد مطلب: ۱۳۵۱۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
‌کمیته ملی المپیک و شهرداری تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

‌تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته ملی المپیک و شهرداری تهران امروز دوشنبه (۸ اسفند) با حضور محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک، مناف هاشمی دبیرکل کمیته و علیرضا زاکانی شهردار تهران به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه در راستای حمایت شهرداری تهران از کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو و نیز قهرمانان این رقابت‌ها به امضای طرفین رسید.

محمود خسروی وفا در ابتدای این نشست گفت: از زاکانی به علت این فرصتی که به ورزش کشور و کمیته ملی المپیک در آستانه حضور در بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک پاریس دادند، سپاسگزارم. این فرصت داده شد تا ورزش از حمایت شهرداری و شورای شهر برخوردار شود.

وی افزود: ورزش کشور با حداقل هزینه می‌تواند تاثیرات مثبت داشته باشد در ورزش هر چه هزینه شود سرمایه‌گذاری است. در این مدت ورزش کشور و فوتبال در این ماه‌ها نشان داد که ورزش موجب همدلی و اتحاد خواهد بود.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: ورزش کشور از قدیم چانه کوچکی داشته و‌ حمایت‌های جانبی می‌تواند در کسب نتایج خوب موثر باشد. ظرفیت ورزش کشور بالاست، ولی در سه دوره قبلی به ترتیب چهارم، پنجم و ششم شدیم و افت داشتیم. بنا داریم در این دوره نتایج بهتری کسب کنیم و توانمندی این نسل جوان را به جهان و آسیا نشان دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار