گرامیداشت سالروز امور تربیتی و تربیت اسلامی در شهرستان اردل

اردل(پانا) - گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و تربیت اسلامی در کانون شهدای آموزش و پرورش شهرستان اردل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت سالروز امور تربیتی و تربیت اسلامی در شهرستان اردل

این برنامه با حضور سعادت ظفری زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردل ، محمد نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان اردل، مسئولین و کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان اردل ، مدیران ، مربیان پرورشی ، مراقبین سلامت ، دبیران تربیت‌بدنی و دانش‌آموزان فعال در حوزه پرورشی در کانون شهدای آموزش و پرورش شهرستان اردل به همت سازمان دانش آموزی شهرستان برگزار شد.

سعادت ظفری زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردل در این برنامه ایراد سخن کرد و گفت که اساس کار تربیت در دین مبین اسلام با شروع از خودآگاهی است .

ظفری زاده در ادامه گفت: ما در رابطه با حوزه پرورشی و اهمیت این حوزه بر این باوریم که حتی در تدوین سند تحول بنیادین در ابتدا ساحت اعتقادی و عبادی را آماده کرده‌اند.

وی افزود : طبق گفته مقام معظم رهبری ، معلمان افسران سپاه پیشرفت مملکت هستند ؛ یعنی اگر پرورش درست اتفاق بیافتد ، آموزش و پرورش بر مبنای درست حرکت کند ، توسعه و پیشرفت به وجود می‌آید و اگر پیشرفتی حاصل شود؛ از طریق آموزش و پرورش، معلم و مربیان پرورشی حاصل می‌شود که افسران این سپاه هستند.

در همین راستا محمد نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان اردل و صادق ظفری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان اردل سخنرانی کردند.

در پایان از تمامی مربیان پرورشی، مراقبین سلامت، دبیران تربیت‌بدنی و دانش‌آموزان فعال در حوزه پرورشی، تقدیر و تشکر شد.

دانش‌آموز خبرنگار: حنانه رئیسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار