مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

رسالت اصلی تمامی فعالیت ها تربیت انسان است

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با حضور در دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی، فرارسیدن روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی را به تمامی همکاران و فعالان این حوزه تبریک گفت و عنوان کرد رسالت اصلی تمامی فعالیت ها تربیت انسان است.

کد مطلب: ۱۳۵۱۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
رسالت اصلی تمامی فعالیت ها تربیت انسان است

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز همچنین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: زندگی فرصتی برای تربیت و بالندگی است تا انسان بتواند برای رسیدن به حیات طیبه در مسیر تغییر و شکوفایی قدم بردارد و این تربیت باید قرآنی باشد و تراز آن اهداف و رسالت انبیا قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز رسالت اصلی همه فعالیت ها در تمامی سطوح را تربیت دانست و بیان کرد: انسان های بزرگی همچون شهید همت، شهید طهرانی مقدم، مرحوم کاظمی آشتیانی و شهیدان رجایی و باهنر قبل از اینکه در عرصه های دیگر منشأ اثر باشند، معلم بودند و این اهمیت کار تربیت را نشان می دهد.

وی گفت: سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش همواره معلم را به عنوان یک مربی و تعمیم نقش تربیتی را به تمامی دست اندرکاران تعلیم و تربیت منتسب می‌دارد که خود مبین جایگاه والای تربیت در رسمی ترین نهاد آموزشی است.

حجرگشت یادآوری کرد: بر این باور هستیم که بومی‌سازی فعالیت های تربیتی متناسب با نیازهای مخاطبان پس از وقفه‌ای که در دوران آموزشی مجازی اتفاق افتاد، با خلق موقعیت جدید و بهره‌مندی از ظرفیت مدرسه محوری به عنوان کانون اصلی تمامی فعالیت ها، می تواند خلا های ناشی از سالهای اخیر را به سر منزلی زیبا رهنمون سازد.

وی در پایان این دیدار بر لزوم هم افزایی بیشتر همه معاونت ها و ادارات آموزش و پرورش استان البرز برای تسهیل بهتر فعالیت های تربیتی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار