دومین دوره مراسم اهدای نشان استاد حسین وحیدی در تهران برگزار می‌شود

تهران(پانا) - دومین دوره مراسم اهدای نشان استاد حسین وحیدی مخترع ( آ با کلاه)، دبیری که ۷۷ سال در زمینه ادبیات و ریاضی تدریس می‌کرد؛ با عنوان همایش سروش شیدایی در تهران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۱۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دومین دوره مراسم اهدای نشان استاد حسین وحیدی در تهران برگزار می‌شود

دومین دوره مراسم اهدای نشان استاد حسین وحیدی با عنوان همایش سروش شیدایی با موضوع یادمان استاد وحیدی دبیر پیشکسوت ریاضی و ادبیات که نام او در گینس آسیایی ثبت شده است با معرفی برگزیدگان این همایش و اهدای نشان استاد وحیدی به برگزیدگان برگزار می‌شود.

این همایش در سال گذشته ۵ برگزیده داشت که با حضور استاد وحیدی و اهدای نشان به برگزیدگان برگزار شد اما امسال که این استاد پیشکسوت دار فانی را وداع گفته است، این همایش در نبود آن معلم بزرگ، الگو و اسوه؛ میزبان برگزیدگانی می‌باشد که از سراسر کشور در آن شرکت کرده و آثار ارسالی آن ها مورد بررسی و داوری قرار گرفته است.
آثار برگزیدگان این همایش بر اساس ۸ محور مورد داوری قرار گرفته اند و تقریبا از میان ۶۷ کار ارسال شده از سوی فرهنگیان استان های مختلف به دبیرخانه این همایش، از ۳ نفر از برگزیدگان تقدیر شده و نشان استاد وحیدی به آنها اهدا می شود.

دومین مراسم اهدای نشان استاد حسین وحیدی در روزدوشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۸ از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در محل دبیرستان سروش به آدرس: پاسداران، نیستان سوم، خیابان شهید راستوان برگزار می‌شود.

*خبرنگار دانش آموز، حمیدرضا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار