به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی صورت گرفت

پیام معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

اصفهان (پانا) - پیام معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

متن پیام مهدی نم نبات به شرح ذیل است

بسمه تعالی

امور تربیتی به عنوان یادگار شهیدان رجایی و باهنر فقط یک نهاد نیست بلکه حاکمیت تفکر تربیتی درهمه شئون مدرسه است.

مربیان تربیتی میراث دار انبیاء و نماد های خدمت به بشر هستند . آنها برگزیدگانی هستند که با تکیه بر ایمان و عقیده قلبی خود همیشه در اندیشه گشودن چشم های خواب آلوده در فراز و نشیب های زندگی هستند . فکر خوب زیستن، خوب ماندن و خوب ساختن در قلب دریایی آنان موج های اراده می آفریند . مربیان امور تربیتی سازندگان نسلی معتقد با ایمان و با نشاط هستند و ما مدیون ایمان قلبی و مساعی این بزرگواران در راستای تربیت صحیح هستیم .

مربیان امور تربیتی، الگوی مجسمی هستند که با رفتار خویش می توانند مهربانی، رفاقت، ایثار، همدلی و بسیاری از معنویات اخلاقی را معنا بخشند و با هنرمندی به نوجوانان انتقال دهند.

انسان‎هایی که با همه ی سنگینی باری که بردوش دارند و عظمت کاری که باید انجام دهند نگرانی و خستگی، شکایت و بی تابی و واماندگی در کارشان رنگی ندارد. آن‎ها خوب می دانند که پاداش تلاش در راه خدا در متن کار نهفته است. آنان که تلاش خویش را به پیشگاه دوست تقدیم می‎کنند، چیزی می‎یابند که هیچ چیز با آن برابر نیست.

اینجانب از درگاه خداوند متعال برای همکاران عزیز و سخت‌کوش حوزه تعلیم و تربیت به‌ویژه متصدیان، مربیان و معاونان پرورشی و فرهنگی مدارس که در خط مقدم تعلیم و تربیت مشغول انجام ‌وظیفه‌اند، موفقیت و پیشرفت روزافزون در دستیابی به قله‌های رفیع فضایل و معنویات درخواست می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار