رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان تهران عنوان کرد؛

بهره‌مندی بیش از 3000 مددجوی تهرانی از خدمات حقوقی

تهران (پانا) - رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان تهران از بهره‌مندی بیش از 3000 مددجوی تحت حمایت از خدمات حقوقی توسط وکلای نیکوکار در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی بیش از 3000 مددجوی تهرانی از خدمات حقوقی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، ولی الله محمدی با تبریک روز وکیل مدافع از ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد، اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های کمیته امداد برای ارائه خدمت به مددجویان تحت حمایت ارائه مشاوره و خدمات حقوقی و قضایی است.

رئیس اداره حقوقی و امور نماینگان کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه در 9 ماهه سال جاری چهار میز حقوقی در سطح استان تهران برپا شده است، افزود: 28 وکیل نیکوکار با کمیته امداد در استان تهران همکاری دارند و در همین مدت زمان بالغ بر 3 هزارو 200 مددجو از خدمات حقوقی رایگان ارائه شده توسط وکلای نیکوکار بهره مند شده اند.

وی، تصریح کرد: این خدمات شامل مشاوره حقوقی و تنظیم اظهارنامه، شکوائیه، دادخواست، لایحه شرکت در جلسات دادگستری و اعلام وکالت در پرونده های قضایی از سوی وکلای معاضدت و نیکوکار است.

محمدی ادامه داد: این اقدامات یا توسط وکلای نیکوکار و یا از طریق معرفی به کانون توسط وکلای عضو به صورت رایگان انجام می شود.

رئیس اداره حقوقی و امور نماینگان کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های کمیته امداد در استان تهران برای مددجویان، مشاوره و خدمات حقوقی و قضایی است؛ مشکل حقوقی مددجویان در بسیاری موارد از طریق کمک وکلای نیکوکار حل می‌شود و موجب احقاق حق آنها شده و آرامش را به آنها بر می‌گردانند.

وی یادآور شد: پرونده‌های مربوط به مطالبه وجه، حصر وراثت و امور خانوادگی بیشترین موضوعات مرتبط با خدمات حقوقی و قضایی مددجویان تحت حمایت این نهاد را شامل می‌شود.

روز 7 اسفند 1331 لایحه استقلال وکلا با پافشاری دکتر محمد مصدق تصویت شد که حالا بعنوان روز استقلال کانون وکلا و بزرگداشت روز وکیل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار