100هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی، 3 دستگاه تریلی حامل 100 هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند.

کد مطلب: ۱۳۵۰۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
100هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی

سردار"ناصر فرشید" اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق عمده سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به 3 دستگاه تریلی کانتینردار مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی ها ، مقدار 100 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه 3 دستگاه تریلی توقیف و 3 متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار فرشید خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار