نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام:

جانبازان پاسدار ارزش ها و فرهنگ دفاع مقدس هستند

ایلام (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت جانبازان پاسدار ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس ایران اسلامی هستند.

کد مطلب: ۱۳۵۰۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
جانبازان پاسدار ارزش ها و فرهنگ دفاع مقدس هستند

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با مدیر کل و کارکنان مجموعه آموزش و پرورش به‌مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت: جانبازان با ایثارگری و فداکاری در دوران پرافتخار دفاع مقدس توانستند خطری که متوجه نظام و انقلاب بود را برطرف کنند و به افتخار جانبازی نائل شوند. همچنین پاسدار ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس باشید و ما هم باید قدردان ایثارگران و جانبازان باشیم.

علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش ایلام نیز در این دیدار با بیان تبریک هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت: نزدیک به ۷۱۰ نفر در حوزه معاونت های پرورشی استان و شهرستان ها در حال فعالیت هستند.

درویشی ضمن تشکر از کمک های نماینده ولی فقیه در استان و آیت الله اعرافی و ۵۰۰ نفر از طلاب در زمینه طرح امین ادامه داد: آموزش و پرورش استان در بحث جهاد تبیین به صورت جدی ورود کرده و این نکته را به عنوان اصل کارهای مجموعه‌ معاونت پرورشی قرار داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان عنوان کرد: در حوزه های مختلف رویکرد آموزش و پرورش، رویکرد تربیتی است و تمام تلاش همکاران باید در این راستا باشد که در بعُد تربیتی دانش آموزان را داشته باشند.

گفتنی است که در این دیدار از یوسف پولادرگ رییس سازمان دانش آموزی استان ایلام و جمعی دیگر از جانبازان شاغل در آموزش و پرورش استان در دفتر امام جمعه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

خبرنگاران دانش آموز: نگار پیری نیا/ امیررضا نظری فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار