مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام:

نقش امور تربیتی پاسداشت ارزش‌های انقلاب در دستگاه تعلیم و تربیت است

ایلام (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت نقش امور تربیتی، پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی در دستگاه تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۳۵۰۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
نقش امور تربیتی پاسداشت ارزش‌های انقلاب در دستگاه تعلیم و تربیت است

علی دوریشی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر ایلام به مناسبت هفته تربیت اسلامی، با ذکر روایتی از پیامبر گرامی اسلام و بر شمردن دوره های مختلف سنین فرزندان به اهمیت تربیت صحیح فرزندان پرداخت و افزود: بنابر روایات اسلامی اگر تربیت صحیح وجود نداشته باشد ممکن است حتی فرزند به دشمن اولیا تبدیل شود.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان ایلام همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح فعالیت های امور تربیتی آموزش و پرورش ایلام پرداخت و گفت: جهاد تبیین، احیاء نماز جماعت در مدارس، اجرای طرح همگرام ، طرح مراقبت از آسیب های اجتماعی(نماد)، اعزام کاروان های راهیان نور و همچنین راه اندازی خط ۱۵۷۰ است که با تلاش و همکاری آموزش و پرورش استان انجام شده است.

درویشی ادامه داد: اردوی راهیان پیشرفت که توسط آموزش و پرورش استان در حال اجرا است یکی از زمینه های گسترش جهاد تبیین است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در پایان تصریح کرد: نقش امور تربیتی پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی در دستگاه تعلیم و تربیت است که این روز بزرگ در تقویم پرافتخار ایران در ۸ اسفند تا ۱۴ اسفند درج شده که یادگار شهیدان رجایی و با هنر است.

دانش آموز خبرنگاران: امیررضا نظری فر - نگار پیری نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار