امیر دریادار سیاری روز پاسدار را تبریک گفت

تهران (پانا) - معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، روز پاسدار را به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۵۰۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
امیر دریادار سیاری روز پاسدار را تبریک گفت

امیر دریادار حبیب الله سیاری با صدور پیامی، روز پاسدار را به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار حسین سلامی، تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

سرور ارجمند

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

فرا رسیدن خجسته میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان و اسوه آزادگان جهان، بزرگ پاسدار عزت و شرافت حضرت اباعبدا… الحسین (ع) که با تدبیر ژرف‌اندیشانه امام خمینی (ره) بنام روز پاسدار مزین گردیده و همچنین ولادت قمربنی هاشم بزرگ علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و میلاد سیدالساجدین حضرت امام زین‌العابدین (ع) را به جنابعالی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

روز پاسدار؛ یادآور رشادت، ایثار و فداکاری سروهای سرافراز و مردان حماسه سازی است. که با تأسی از مکتب عاشورایی سید و سالار شهیدان از بدو طلیعه انقلاب اسلامی کمر به حفظ میراث خون بهای شهدا بستند و همواره در خط مقدم خدمت و مردم یاری قرار دارند.

سپاه پاسداران همراه با سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جغرافیای ایران اسلامی را تبدیل به جغرافیای اقتدار و افتخار اهل بصیرت و صبر کرده و شعاع نورانیتش تا عمق جغرافیای مقاومت را منور کرده است.

از درگاه خداوند متعال، مزید توفیقات جنابعالی و تمامی خدمتگزاران راستین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار